۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۴۱۳۷
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا؛

ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تشدید کنترل ورودی‌های استان، از ورود مسافر به استان با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.
ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است
به گزارش جهانبین نیوز، الله‌کرم نصیری در دیدار از مبادی ورودی شهرستان بروجن افزود: کاهش ۷۵ درصدی ورودی به استان نشانگر کنترل جدی مبادی ورودی استان است.

وی همچنین از همراهی مردم استان در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: خروجی از استان نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این امر نشان دهنده آن است که مردم در خانه‌های خود مانده و از ترددهای غیرضروری خودداری کرده‌اند.

نصیری تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های پیشرو در مبارزه با ویروس کرونا است و چنانچه تا ۲ هفته دیگر این روند تداوم یابد می‌توان به قطع شدن زنجیره شیوع این ویروس در استان کمک کرد و به وضعیت مناسب‌تری دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصناف این استان تا پایان تعطیلات عید نوروز بسته هستند، افزود: تنها اصنافی که کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند باز بوده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

نصیری افزود: تمامی مهمانسراها، هتل‌ها، مراکز گردشگری و تفریحی استان تعطیل است و هیچ نوع خدمات‌رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

بر اساس آخرین گزارش های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،تاکنون ۷۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی که تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده و ۴۷ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. 

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۱:۴۹

23 Mar 2020