۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۴۱۳۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

برف بهاری مسیر ارتباطی دهستان موگویی را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با وجود بارش برف عبور و مرور در گردنه‌های استان با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است گفت: درپی این بارش‌ها مسیر ارتباطی دهستان موگویی نیز مسدود شده است.
برف بهاری مسیر ارتباطی دهستان موگویی را مسدود کرد
مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو جهانبین نیوز ارتفاع برف در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری را 30 سانتی‌متر عنوان و اظهار کرد: بارش برف بهاری در این مسیر تردد خودروها را با مشکل مواجه کرد.

وی با اشاره به امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف با کمک نیروهای امدادی اضافه کرد: با وجود بارش برف عبور و مرور در گردنه‌های استان با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از مسدود شدن مسیر ارتباطی دهستان موگویی خبر داد و عنوان داشت: 15 روستای بخش بازفت و 6 روستای شهرستان اردل دچار خسارت شدند و تردد در آن غیرممکن است.


زمانپور از سرمازدگی باغات شهرستان سامان نیز خبر داد و بیان داشت: متاسفانه بارش‌های بهاری باعث خسارت به باغ‌‌داران این شهرستان شده است.

وی با اشاره به بارش ۱۰ سانتی‌متری برف در شهر چلگرد گفت: بیش‌ترین بارش باران در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ با ۲۸ میلی‌متر و کم‌ترین میزان بارش با ۱۱/۴ میلی‌متر در مالخلیفه گزارش شده است.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۵:۲۷

22 Mar 2020