۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۱۰۸
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزیع اقلام بهداشتی برای کودکان کار در چهارمحال و بختیاری

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کودکان کار به سبب شرایط نامساعد خانواده‌های خود، توان خرید اقلام بهداشتی را نداشته و آموزش‌های لازم در این زمینه را نیز ندیده‌اند همین موضوع سبب می‌شود بیشتر مستعد ابتلا به بیماری باشند از همین‌رو اقدام به توزیع اقلام بهداشتی در بین این کودکان شده است.
توزیع اقلام بهداشتی برای کودکان کار در چهارمحال و بختیاری
معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بنابر اعلام مسئولان امر تنها راه‌حل مقابله با این ویروس ماندن در منزل است.
 
وی تصریح کرد: اما هستند کودکانی که برای امرارمعاش مجبور به خروج از خانه و کار در محیط بیرون هستند، این کودکان به سبب شرایط نامساعد خانواده‌های خود توان خرید اقلام بهداشتی را نداشته و آموزش‌های لازم در این زمینه را نیز ندیده‌اند همین موضوع سبب می‌شود بیشتر مستعد ابتلا به بیماری باشند.
 
  محمدی افزود: از همین‌رو و با توجه به ابلاغ بخشنامه طرح پیشگیری و مراقبت از شیوع "کووید 19" ویژه کودکان کار در خیابان و خانواده‌های ایشان، موسسه خیریه سایبان مهربانی مهرآرا مجری طرح حمایتی از و آموزشی کودک و خانواده شهرکرد اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در میان خانواده‌های کودکان کار و خیابان که ریسک بیشتری حضور در خیابان را دارند نمود.
 
وی با بیان اینکه این طرح طی سه مرحله درحال اجرا است ادامه داد: در این طرح کارکنان اورژانس اجتماعی آموزش‌های لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا را به کودکان ارائه می‌دهند.
 
به گزارش جهانبین نیوزِ؛ براساس آمار اعلام شده از سوی بهزیستی استان در شهریورماه سال‌جاری 93 کودک کار در اچهارمحال و بختیاری وجود دارد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۹:۵۹

17 Mar 2020