۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۴۱۰۳
جهت پيشگيري از شيوع کرونا؛

مراکز تفريحي و گردشگري شهرستان لردگان تعطيل شد

ملک محمد قربانپور فرماندار لردگان گفت: کليه مراکز اقامتي پذيرش گردشگر در شهرستان لردگان در ايام نوروز امسال به جهت پيشگيري از شيوع کرونا تعطيل هستند.
مراکز تفريحي و گردشگري شهرستان لردگان تعطيل شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ ملک محمد قربانپور فرماندار شهرستان لردگان در رابطه با پيشگيري از ويروس کرونا در شهرستان لردگان اظهار داشت:  بازار شهرستان لردگان به جز صنوفي که اقلام ضروري مردم را تامين مي کنند تا اعلام وضعيت سفيد تعطيل هستند و چنانچه قصوري صورت گرفت اکيپي متشکل از اتاق اصناف تعزيرات حکومتي نيروي انتظامي شهرداري و صنعت و معدن با قاطعيت تمام نسبت به تعطيلي صنف و مغازه متخلف اقدام نمايند و در صورت سرپيچي و تمرد از دستورات به دادستاني معرفي شوند .
 
وي افزود: تمام ورودي و خروجي هاي شهرستان توسط اکيپ هاي غربالگري کنترل مي شوند.
 
فرماندار لردگان اشاره داشت: کليه مراکز گردشگري شهرستان تا عادي شدن وضعيت تعطيل و هيچگونه گردشگري پذيرفته نمي شود .
 
قربانپور تصريح کرد: با توجه به ايام عيد نوروز و بازگشت کارگران و ... از استانهاي ديگر، بخشداران و دهياران با همکاري مراکز بهداشتي وخانه‌هاي بهداشت جهت کنترل غربالگري هاي لازم را انجام دهند.
 
وي افزود: استقرار چادر مسافرتي در کانون هاي گردشگري، پارک ها وحتي مهمانسراهاي اداري و خصوصي ممنوع گرديد.
 
وي تاکيد داشت: به جهت حساسيت شيوع بيماري کرونا ضروري است تمامي مراکز ترک اعتياد (بهبودي) و زندان ها اصول بهداشتي را انجام دهند.
 
وي همچنين با اشاره به اينکه براي کنترل و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا همکاري همه نهادها و افراد در اولويت است گفت: دستگاه هاي متولي در شهرستان مانند شرکت نفت نسبت به گند زدايي پمپ بنزين ها، جهاد با مراکز کشاورزي،  سازمان تبليغات با مداحان هيات و مذهبي، ارشاد با هنرمندان، شاعران ونويسندگان، آموزش وپرورش با معلمين ودانش آموزان و... جلسات لازم تشکيل واقدام فوري در جهت همکاري بيشتر را داشته باشند
 
قربانپور گفت: لازم است نهادهاي مردم نهاد وخيرين نسبت به سم پاشي و دوخت ماسک و اهدا به مردم داوطلبانه اقدام نمايند که البته نمونه هاي از آن انجام گرديد همانند: توليد بيش از ۵۰۰ عدد ماسک توسط بسيج خواهران، توليد بيش از ۲ هزار ماسک توسط سربازان شهيد حاج قاسم سليماني در محله خاردان، توليد ۵ هزار ماسک توسط دبيرستان دخترانه نرجس لردگان که روزانه در اختياران بيمارستان، مراکز پر تردد و مردم قرار مي گيرند.
 
وي در پايان تاکيد داشت: اداره اوقاف موظف به جلوگيري از هر گونه تجمع در مساجد شده و نماز هاي جماعت و جمعه، جلسات بزرگ اداري مثل شوراي اداري و ساير کلاس هاي معارف و تا عادي شدن وضعيت تعطيل مي باشند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۷

16 Mar 2020