۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۹۷
درچهارمحال و بختیاری/

بسیجیان برای مقابله با کرونا آستین همت بالا زدند/ 7 پایگاه تولید ماسک با کسب مجوز بهداشتی در حال فعالیت هستند

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات خوبی از سوی بسیجیان در قالب گروه های جهادی در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرها و روستاها چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.
بسیجیان برای مقابله با کرونا آستین همت بالا زدند/ 7 پایگاه تولید ماسک با کسب مجوز بهداشتی در حال فعالیت هستند
به گزارش جهانبین نیوز، سردارعلی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت پرهیز مردم از حضور در تجمعات و ترددهای غیرضروری، اظهار کرد: لازم است بیش از هر زمان دیگر مردم عزیز ما  مسایل بهداشتی را رعایت کرده و از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا بار دیگر با جنگ روانی تلاش ها و اعمال شایسته ای که در کشور انجام شده را ناکارآمد و ضعیف جلوه دهند لذا ما باید با توجه ویژه تری نسبت به رعایت بهداشت و مقررات نیز در این جنگ روانی پیروز شویم.

سردار علی محمد اکبری در ادامه بیان کرد: در راستای کنترل میادین ورودی و خروجی استان با مصوبه شورای مقابله با کرونا ورود پیدا کردیم و پیگیری لازم انجام شده است.

وی، خاطرنشان کرد:  اقدامات خوبی از سوی بسیجیان در قالب گروه های جهادی در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرها و روستاها در حال انجام است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اقدامات مهم و تاثیرگذاری از سوی فضای مجازی بسیج و همچنین دیگر رسانه های استان در خصوص  مقابله با ویروس کرونا و همچنین خنثی کردن توطئه برخی سودجویان مجازی صورت گرفت که این امر خود موجب جلوگیری از شیوع این ویروس در استان شد.

سردار علی محمد اکبری از تلاش کادر پزشکی ودرمانی و بهداشتی که در خط مقدم مقابله با کرونا در جنگ بیولوژیک نیز تقدیر کرد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون 7 پایگاه تولید ماسک با کسب مجوز بهداشتی در حال فعالیت هستند و تولیدات خود را بعد از استریل در اختیار مردم و نیازمندان قرار می دهند

سردار اکبری بیان کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ماندن در بهترین و سالم ترین مکان( خانه) است و مردم عزیزمان باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران تا زمانی که مسئولان بهداشتی اعلام می کنند از مسافرت پرهیز کنند.


انتهای پیام/1029ج








 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۰۰

16 Mar 2020