۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۴۰۹۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

۲۱ مبتلای قطعی به کرونا باحال عمومی مساعد از مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری ترخيص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ مبتلا قطعي به کرونا باحال عمومي مساعد از مراکز درماني استان ترخيص شدند.
۲۱ مبتلای قطعی به کرونا باحال عمومی مساعد از مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری ترخيص شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: از ابتدای شیوع همه گیري کرونا در کشور تاکنون ۲۶۲ نفر بيمار مشکوک به اين بيماري در مراكز درماني استان بستري و تحت مراقبت قرار گرفتند.

به گفته وی، از این تعداد آزمایشات ۴۹ نفر مثبت قطعی اعلام شد و در مجموع ۷ نفر جان خود را در اثر ابتلا به این بیماري از دست داده اند.

دکتر شیرانی، در حال حاضر ۷۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مراقبت قرار دارند که تعدادی از آنها در انتظار پاسخ آزمایشاتشان هستند.

وی با بیان اینکه برای دومین روز آمار مبتلایان جديد به کرونا در استان صفر شد. تصريح کرد: ثابت ماندن وضعيت شيوع در استان به واسطه همراهي مردم در رعايت نکات بهداشتي است ضمن اينکه ادامه اين روند نيازمند خودداري مردم از تردد هاي غير ضروري و عدم حضور در اماکن تجمعي و پرهيز از تشكيل تجمعات در روزهاي پاياني سال است.

وی همچنین برای کنترل شرایط و پیشگیري از پيک مجدد بيماري رعايت نکته کليدي در خانه ماندن و پرهيز از سفرهاي نوروزي و ديد بازديدهاي ايام نوروز را ضروري دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تردد زیاد هم استانیان به استان اصفهان و عدم توجه عده ای به هشدار ها، ورود نیروهاي امنيتي، انتظامي و حاکميتي براي منع تردد هاي غير ضروري را موثر دانست.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۶:۳۰

15 Mar 2020