۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۹
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: این سامانه از امروز فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌کند.
آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز در چهارمحال و بختیاری
شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از ورود یک سامانه بارشی به این استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه از امروز فعالیت خود را در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در این مدت بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، بارش تگرگ، وقوع رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود افزود: غالب نقاط استان درگیر خواهند بود اما عمده فعالیت این سامانه بارشی برای مناطق غربی کشور است.
 
پارسا آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی، سیلابی شدن مسیل‌ها و ذوب برف، احتمال طغیان رودخانه‌ها و احتمال اصابت صاعقه را از دیگر اثرات سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری دانست و ادامه داد: این سامانه تا اوایل روز دوشنبه در استان فعال است.
 
وی اضافه کرد: مردم استان در این مدت از سفرهای غیرضروری و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خوددداری کنند، در تردد‌های شهری و جاده‌ای به‌ویژه محورهای کوهستانی جانب احتیاط را رعایت نمایند همچنین از بردن دام‌ها برای چرا و صعود به ارتفاعات به سبب وقوع صاعقه خودداری نمایند.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود عملیات کود سرک جهت گیاهان زراعی و باغی را تا قبل از ظهر امروز به اتمام برسانند و از هرگونه سم‌پاشی در روزهای شنبه تا دوشنبه خودداری نموده و شیلات‌داران آب استخرهای پرورش ماهی خود را تنظیم کنند.
 
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۸:۱۰

14 Mar 2020