۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۰
مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری :

مردم چهارمحال و بختیاری ۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان استان کمک کردند.
مردم چهارمحال و بختیاری ۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری غیرحضوری جشن نیکوکاری مطرح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و با ارائه رو‌ش‌های الکترونیکی از ۱۴ اسفندماه آغاز شده است.

وی با اشاره به ادامه جشن نیکوکاری تا پایان اسفندماه افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این نهاد در طول سال جاری بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۹۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند اعطا شد که هزینه بخشی از آنها توسط خیران تأمین شده است.

ملک پور با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۴۵۰۰ دانش‌آموز و ۱۱۰۰ دانشجو گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت علاوه‌بر کمک‌هزینه تحصیلی به اردوهای آموزشی نیز اعزام می‌شوند.

وی تعداد طرح‌های اشتغال اجرا شده را ۳۳۵۲ طرح عنوان و مطرح کرد: امسال کمیته امداد استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و همچنین در طرح راهبری شغلی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به کسب رتبه نخست استان در پرداخت زکات واجب ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده، زکات واجب جمع‌آوری شده در استان ۲۳۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۷:۱۹

11 Mar 2020