۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۴۰۷۲
همزمان با شیوع کرونا؛

کاهش جابجایی مسافر و حمل کالا در استان چهارمحال و بختیاری

شهرام ندیمی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شیوع کروناجابجایی مسافر و حمل کالا در استان چهارمحال و بختیاری کاهش داشته است.
کاهش  جابجایی مسافر و حمل کالا در استان چهارمحال و بختیاری
شهرام ندیمی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز  گفت: مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری کرایه و حمل کالا در پی شیوع کرونا کاهش یافته است.

 ندیمی در ادامه بیان کرد: شمار مسافران ورودی و خروجی از استان در بازه زمانی ۸ بهمن تا ۱۸ اسفند سال گذشته  ۳۷۴هزار و ۸۲۰ نفر به ثبت رسیده است که این‌رقم‌در مدت مشابه امسال به عدد ۳۱۰ هزار و ۳۴۱ کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: میزان کالای حمل شده ورودی و خروجی از استان هم‌به طور مجموع در بهمن تا ۱۸ اسفند سال گذشته۵۸۵ هزار و ۲۳۶ تن بوده است که امسال به ۵۷۶ هزار و ۸۱۷ کاهش یافته است.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این کاهش آمار نشان از همکاری و همراهی مردم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و این اداره کل نیز اقدامات لازم به منظور جلوگیری ازشیوع این ویروس را در ناوگان عمومی حمل و نقل و پایانه های بار انجام می دهد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۱۱

10 Mar 2020