۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۵۰
تا رفع بحران کرونا از مهمان نوازی معذوریم/

گردشگری چهارمحال و بختیاری پشت چراغ قرمز کرونا

مهرداد جوادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال از پذیرش گردشگران و مسافران معذور است.
گردشگری چهارمحال و بختیاری پشت چراغ قرمز کرونا
مهرداد جوادی ،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو‌با  خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی مراکز اقامتی زیرنظر این اداره، میزبان هیچ گردشگری از استان‌های دیگر نمی‌باشد.

وی افزود:  با توجه به شیوع کرونا ویروس اسکان گردشگران‌ از استان های دیگر در مراکز اقامتی ممکن نبوده و با مراکزی که برخلاف‌قوانین عمل کنند ، برخوردی قاطعانه می‌شود.

جوادی خاطرنشان‌کرد:  با وجود پیشرفت کرونا ویروس در‌ کشور و همچنین در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس در چهارمحال و بختیاری، ورودی و خروجی مجتمع گردشگری اقامتی زاگرس سامان، تفرجگاه گردشگری تاریخی پیرغار شهرستان فارسان و منطقه گردشگری چشمه دیمه شهرستان کوهرنگ تا اطلاع ثانوی بسته شد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  بیان کرد: ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، ۵ مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵ مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر این اداره کل فعالیت دارد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۱۶

10 Mar 2020