کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان:

هيچ‌گونه پذيرش مهمان تا اطلاع ثانوي در فارسان نداريم/آماده‌باش کليه دستگاه‌هاي خدمت رسان

19 اسفند 1398 ساعت 8:09

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان گفت: از همه مردم ايران درخواست داريم که شهرستان فارسان را از ليست مسافرت خود خارج نمايند چون کليه مراکز گردشگري شهرستان تعطيل و هيچ‌گونه خدماتي براي آن‌ها پيش‌بيني‌نشده است.


مرداس طاهري،فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  با اشاره به اينکه پيشگيري مناسب‌تر، منطقي‌تر و کم‌هزينه‌تر از درمان است بر ضرورت همکاري ادارات، دستگاه‌ها، نهادها دولتي و غيردولتي، مجمع خيرين سلامت و ائمه جماعات، هيئت‌امناي مساجد، هيئت مذهبي، بازاريان و ديگر گروه‌هاي اجتماعي فعال  براي کمک به حفظ آرامش و  پيشگيري مناسب و عبور از موج ويروس کرونا در شهرستان فارسان تأکيد کرد.

وي افزود: خانه معلم، حوزه علميه، کليه مدارس و دانشگاه‌هاي و مهمانسراي هاي دستگاه اي اجراي شهرستان فارسان هيچ‌گونه پذيرش مهمان را تا اطلاع ثانويه ندارند.

وي تصريح کرد: از همه مردم ايران درخواست داريم که شهرستان فارسان را از ليست مسافرت خود خارج نمايند چون هيچ‌گونه خدماتي براي آن‌ها پيش‌بيني‌نشده است.

فرماندار شهرستان فارسان از همشهريان خواست علي‌رغم مهمان‌نوازي آن‌ها از پذيرش مهمان خود داري نمايند. و دو مورد را رعايت نمايند به جزء موارد خيلي ضروري از منزل خارج نشويد و مسائل بهداشت فردي را رعايت فرمايد تا به لطف خداوند و همراهي شما مردم عزيز از اين وضعيت خطرناک با موفقيت خارج شويم.

وي عنوان داشت: همچنين از کسبه بازاريان اصناف منصف شهرستان و مراکز اقامتي بخش خصوصي درخواست دارم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده و شهروندان عزيز شهرستان ضمن رعايت کليه موازين بهداشتي در عدم ارائه خدمات غيرضروري به‌منظور عبور موفقيت‌آميز از اين بحران مردم شريف شهرستان را همراهي نمايند.

وي در پايان گفت: کليه دستگاه‌هاي خدمات رسان در اين شهرستان آماده‌باش کامل مي‌باشند.

انتهای پیام/530پ


کد مطلب: 44048

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44048/هيچ-گونه-پذيرش-مهمان-اطلاع-ثانوي-فارسان-نداريم-آماده-باش-کليه-دستگاه-هاي-خدمت-رسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir