۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۴۰۴۰
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در استان/ پایان سال پربارش و عید آفتابی، در انتظار چهارمحالی‌ها

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت جوی استان نشان می‌دهد که یک سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد این استان می‌شود و تا اواسط ظهر فردا ادامه دارد.
آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز در استان/ پایان سال پربارش و عید آفتابی، در انتظار چهارمحالی‌ها
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وضعیت جوی استان نشان می‌دهد که یک سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد این استان می‌شود و تا اواسط ظهر فردا ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: این سامانه به تدریج سبب بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری می‌شود اما عمده بارش‌ها برای منطقه غرب استان شامل شهرستان کوهرنگ خواهد شد.
 
قطره با اشاره به اینکه انتظار ما از این سامانه، بارش حدود هشت تا 9 میلی‌متر برف و باران برای شهرستان کوهرنگ است اضافه کرد: سایر نقاط استان نیز بین دو تا سه میلی‌متر بارش پراکنده را شاهد خواهند بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: در هفته پیش رو دیگر شاهد فعالیت سامانه بارشی نخواهیم بود و بعد از خروج این سیستم برای صبح دوشنبه و سه‌شنبه انتظار کاهش دو تا سه درجه‌ای هوا را داریم.
 
وی حداقل دمای صبح امروز در شهرکرد را هشت درجه زیر صفر عنوان کرد و افزود: شهرکرد با این دما به‌عنوان سردترین مرکز در کشور به ثبت رسید.
 
قطره با اشاره به اینکه اواخر اسفندماه یک سامانه فعال وارد استان شده و بارش خوبی برای آخر امسال پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: در ایام عید بارشی در استان نخواهیم داشت اما از نیمه دوم فروردین ماه مجدد شاهد وقوع بارش‌های خوبی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۸:۵۵

7 Mar 2020