۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۴۰۳۸
با هدف پیشگیری از انتشار کرونا؛

بازار شهرستان بروجن تعطیل شد

با پیشنهاد روسای اتحادیه های صنفی و موافقت شورای تأمین شهرستان بروجن، بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
بازار شهرستان بروجن تعطیل شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد کانون های جمعیتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، بازار شهرستان بروجن تعطیل شد.
 
مظاهر ربیعی با بیان اینکه این تصمیم با پیشنهاد روسای اتحادیه های صنفی و موافقت شورای تأمین و کمیته تنظیم بازار شهرستان بروجن گرفته شده، افزود: این تعطیلی شامل صنوف ضروری از قبیل واحدهای نانوایی، سوپر مارکت، لبنیات، مرغ و ماهی، قصابی، لوازم بهداشتی، میوه و تره بار و مکانیکی نخواهد شد.
 
وی اضافه کرد: این محدودیت از فردا شنبه 17 اسفندماه به مدت یک هفته در بازار شهرهای بروجن، گندمان، فرادنبه، بلداجی، نقنه و سفیددشت اِعمال شده و گشت های مشترک بازرسی متشکل از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان بر حُسن انجام ین اقدام نظارت خواهند کرد.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن همچنین از تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: هیچ گونه کمبود و نگرانی در زمینه تهیه و توزیع اقلام ضروری در سطح شهرستان بروجن وجود ندارد.
 
وی ضمن دعوت مردم به همکاری، حذف ترددهای غیرضروری خارج از منزل و رعایت بهداشت فردی، از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی را با شماره تلفن 124 در میان بگذارند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۹:۰۰

7 Mar 2020