۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۴۰۱۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبرداد؛

اردل همچنان در وضعيت سفيد کرونا/ توزيع مواد ضدعفوني کننده رايگان در تمامي نقاط شهرستان اردل

علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، مواد ضدعفوني کننده رايگان در تمامي نقاط شهرستان اردل توزيع شد.
اردل همچنان در وضعيت سفيد کرونا/ توزيع مواد ضدعفوني کننده رايگان در تمامي نقاط شهرستان اردل
عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:با هدف کنترل و پيشگيري از ويروس کرونا، مايع ضدعفوني کننده در تمامي نقاط شهرستان اردل توزيع شد.

رئيسي با بيان اينکه شهرستان اردل همچنان در وضعيت سفيد باقي مانده است و تا کنون هيچ مورد مثبتي از ابتلا به اين ويروس گزارش نشده است افزود: وضعيت سفيد کرونا در  اين شهرستان دليلي براي بي اهميتي به مراقبت هاي بهداشتي و خودمراقبتي نيست و همه بايد به منظور پيشگيري و شکست اين ويروس تا حد امکان توصيه هاي بهداشتي متخصصان را جدي بگيريم.

وي بر اهميت آگاهي مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آن که اضطراب و استرس سيستم ايمني بدن را تضعيف مي کند و زمينه خطر ابتلا به بيماري را افزايش مي دهد، بهتر است افراد آرامش خود را حفظ کنند، به مراقبت هاي بهداشتي در حد لازم بپردازند و از وسواس در اين زمينه به شدت خودداري کنند.

رئیسی نسبت به رها کردن ماسک و دستمال در خيابان ها هشدار داد و خاطر نشان کرد: انداختن آب دهان و ترشحات بيني و رها کردن ماسک و دستمال در کوچه و خيابان هاي شهر منشا آلودگي است و بايد شهروندان اين موارد را که جزء اصول اوليه بهداشت است، رعايت کنند.

انتهاي پيام /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۱

3 Mar 2020