۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۰۰۴

دادستانی با عرضه‌کنندگان قلیان در چهارمحال و بختیاری برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع سریع ویروس کرونا گفت: عرضه قلیان به لحاظ تهدید علیه سلامت عمومی در سطح استان ممنوع است و با عرضه‌کنندگان آن برخورد قانونی می‌شود.
دادستانی با عرضه‌کنندگان قلیان در چهارمحال و بختیاری برخورد می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علی‌محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت رعایت نکردن و عرضه قلیان با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و اهمیت بحث سلامت مردم و مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، نظارت‌ها بر اماکن عرصه ملزومات بهداشتی افزایش پیدا می‌کند.

دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری از مردم استان خواست تا هرگونه گران‌فروشی و تخلفات مرتبط با کرونا و سایر جرائم را با شماره 09140205009 با پیامک اطلاع‌رسانی کنند.

علی‌محمدی، بر نظارت بیشتر بر ورودی شهرها به خصوص مرکز استان تاکید کرد و گفت: با اجرای طرح‌های کنترلی در مبادی ورودی، می‌توان از ورود افراد مبتلا به ویروس به استان جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ (COVID-19) نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۱۸

2 Mar 2020