۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۳۹۹۹
سرپرست شهرداری شهرکرد:

آغاز عملیات ضدعفونی معابر پرتردد و اماکن عمومی در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد از آغار عملیات گسترده ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مرکز استان در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
آغاز عملیات ضدعفونی معابر پرتردد و اماکن عمومی در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار کرد: در این طرح، ضدعفونی و شستشوی معابر پردد منتهی به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری، مدارس و ادارات در اولویت کار قرار دارند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا افزود: در راستای تأمین سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری، اقدامات مهمی برای جلوگیری از شیوع این ویروس اجرایی شده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: فضای بیرونی و داخلی ناوگان‌حمل و نقل و اتوبوس‌های درون شهری به صورت روزانه شستشو و ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: بدین منظور بیش از سه هزار ماسک فیلتر دار و ساده و چهار هزار جفت دستکش در بین کارگران و کارکنان و انواع اسپری ضدعفونی کننده در بین واحد‌های شهرداری توزیع شد که این امر به صورت روزانه ادامه دارد.

امیدی تصریح کرد: وسایل بازی و ورزشی در پارک‌ها و تمامی سرویس‌های بهداشتی شهر، شستشو و ضدعفونی می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تمامی محوطه، فضای داخلی سالن‌ها، گیشه‌های بلیت فروشی و سرویس‌های بهداشتی عمومی و پایانه های مسافربری مورد نظافت، پاکسازی و ضدعفونی مستمر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۶:۵۰

1 Mar 2020