کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس صمت بروجن خبر داد:

تأمین و توزیع 132 تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار شب عید

10 اسفند 1398 ساعت 9:24

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن گفت: 132 تُن کالای اساسی برای تنظیم بازار شب عید تأمین و با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.


مظاهر ربیعی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: براساس آخرين مصوبه ستاد تنظيم بازار، توزيع چهار كالای اساسی گوشت، مرغ، برنج و شكر با نرخ مصوب به مراكز توزیع مجاز در شهرستان بروجن ابلاغ و توزيع اين اقلام آغاز شده است.
 
وی افزود: هر كيلوگرم شكر با نرخ 47 هزار ريال، گوشت قرمز منجمد هر كيلوگرم 400 هزار ريال، مرغ منجمد 129 هزار ريال و برنج نیز هر کیسه 10 کیلوگرمی به قیمت 670 هزار ریال به مردم عرضه می شود.
 
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجن با بیان اینکه توزیع اين كالاها در 50 فروشگاه بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی مجاز در نقاط مختلف شهرستان تا پايان سال جاری ادامه دارد، اضافه کرد: 3 اکیپ بازرسی به صورت صبح و بعدازظهر نظارت بر توزیع را بر عهده دارند.
 
مظاهر ربیعی همچنین از تأمین 150 تُن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خبر داد و گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه با تکیه بر اولویت تأمین نیاز‌های اقشار ضعیف و متوسط به اندازه کافی تأمین و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف و گرانفروشی را به شماره 124 اطلاع دهند.
 
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43997

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43997/تأمین-توزیع-132-ت-ن-کالای-اساسی-تنظیم-بازار-شب-عید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir