۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۳۹۸۹

مورد مثبتي از کرونا در اردل مشاهده نشده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بيان اينکه تاکنون مورد مثبتي از کرونا در اين شهرستان ثبت نشده است، گفت: از آنجا که پيگيري بهتر از درمان است رعايت بهداشت فردي مهمترين راه پيشگيري است.
مورد مثبتي از کرونا در اردل مشاهده نشده است
عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل  درخصوص آخرين اخبار مربوط به کرونا ويروس در اين شهرستان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:خوشبختانه تاکنون مورد مثبتي از اين بيماري در سطح شهرستان ثبت نشده است.

رئيسي افزود:از آنجايي که بهترين راه مقابله با اين بيماري پيشگيري است و چون اين ويروس به سرعت قابل انتقال است، به نهادهاي اداري و خدماتي توصيه شده تا از برپايي نشست‌ها، همايش‌ها و جلسات با تجمع بيش از چهار پنج نفر خودداري کنند.

وي بر رعايت بهداشت فردي که مقدم بر درمان است تاکيد کرد و افزود: بايد توصيه‌هاي بهداشتي در اين باره را به خوبي رعايت کرده و از مسافرت‌هاي غيرضروري و حضور در اماکن عمومي اجتناب کرد و به ويژه با شستن مرتب دست‌ها و استفاده از مواد ضدعفوني کننده احتمال ابتلا به اين بيماري را به صفر برسانيم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصريح کرد: ضروري است رعايت بهداشت را از خانواده‌ها شروع کنيم و به سطح جامعه بکشانيم به گونه‌اي که تا مهار کامل بيماري در برخي شهرهاي کشور و اگرچه تاکنون در شهرستان اردل مشاهده نشده، از دست دادن به يکديگر و روبوسي خودداري کنيم.

انتهاي پيام/570ه
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۲۲

27 Feb 2020