۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۳۹۷۲
دادستان شهرستان فارسان:

هيچ موردي از ابتلا به بيماري کرونا در شهرستان فارسان وجود ندارد/ برخورد قضايي در صورت درج اخبار جعلي و نادرست

دادستان شهرستان فارسان گفت: تاکنون هيچ موردي از ابتلا به بيماري کرونا در اين شهرستان وجود نداشته و به نظر مي‌رسد انتشاردهندگان اخبار نادرست با ضميمه کردن تصاوير جعلي که به مراکز درماني مستقر در شهرستان منتسب مي‌نمايند هدفي جز تشويش اذهان عمومي ندارند.
هيچ موردي از ابتلا به بيماري کرونا در شهرستان فارسان وجود ندارد/ برخورد قضايي در صورت درج اخبار جعلي و نادرست
ياسر کريمي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، طبق اخبار واصله به اينجانب از مراجع رسمي مربوطه تاکنون هيچ موردي از ابتلا به بيماري کرونا در اين شهرستان وجود نداشته و به نظر مي‌رسد انتشاردهندگان اخبار نادرست با ضميمه کردن تصاوير جعلي که به مراکز درماني مستقر در شهرستان منتسب مي‌نمايند هدفي جز تشويش اذهان عمومي نداشته و چه‌بسا همان افراد سودجويي باشند.
 
وي افزود: افرادي ناجوانمردانه در پي کسب سود نامشروع از وضعيت فعلي از طريق احتکار اجناس از قبيل ماسک و مواد ضدعفوني‌کننده هستند لذا ضمن توصيه مؤکد به شهروندان عزيز در خصوص جدي گرفتن خطر ابتلا به جهت عدم رعايت موارد بهداشتي اطمينان خاطر داده مي‌شود با رعايت موارد اعلامي از سوي کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از خطر بيماري مصون خواهند بود.

وي تصريح کرد: مردم  شهرستان وقت  خود را با دنبال کردن اخبار غيررسمي در اين زمينه هدر ندهند و ذهن خود را آشفته ننمايند و در فضاي مجازي با مراجعه به کانال‌هاي شناسنامه‌دار و با هويت که معرف حضور بوده، خلق‌الساعه نيستند و به‌طور شفاف فعاليت کرده و در قبال نوشتار خود پاسخگو بوده‌اند و صرفاً با کسب صحت اخبار از مجاري رسمي مبادرت به نشر آن‌ها مي‌کنند آگاهي خود را در اين زمينه بالا ببرند.

وي اظهار داشت: دادستاني در راستاي انجام وظايف خود در خصوص صيانت از سلامت همگاني جلوگيري از تداوم برخي از فعاليت‌ها ازجمله عرضه قليان در اماکن عمومي را که قبل از شيوع کرونا به جهت تهديد عليه بهداشت عمومي محسوب شدن شروع کرده بود با قاطعيت و بدون اغماض ادامه خواهد داد.

 وي عنوان داشت: با رصد فضاي مجازي به افرادي که مبادرت به درج شايعات بي‌اساس کرده بودند تذکر داده و به علت حذف خبر جعلي از سوي آنان تاکنون پرونده‌اي تشکيل نداده است لکن به افراد مغرض هشدار داده مي‌شود با هماهنگي با پليس فتا فضاي مجازي تحت نظارت دائمي است و ازاين‌پس با توجه به مطالبه همگاني برخورد قضايي در صورت درج اخبار جعلي و نادرست يا بازنشر آن شناسايي‌شده و مجازات آنان وفق قانون مجازات اسلامي حبس خواهد بود.

وي در پايان افزود: اميد وافر است جامعه شريف بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکي با همراهي مردم و صدالبته لطف خداوند متعال که هميشه ميهن عزيزمان را شامل شده است با مهار و ريشه‌کني اين ويروس آرامش خاطر را به اين ملت صبور و نجيب هديه و عيدي خواهند داد. سلامتي و سعادت روزافزون شما گراميان را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۷:۴۱

26 Feb 2020