۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۵

آموزش بزرگ‌ترین رکن مقابله با بیماری کرونا

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماري‌هاي مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آموزش بزرگ‌ترين رکن در مقابله با بيماري کرونا است، گفت: براي ارائه آموزش بايد از همه پتانسيل‌هاي موجود استفاده شود و مشابه کمپين فشار خون در همه شهرها بايد پايگاه‌هاي مقابله با كرونا تشكيل شود.
آموزش بزرگ‌ترین رکن مقابله با بیماری کرونا
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد رئیسی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه اضطراری کمیته بحران که با محوریت کروناويروس تشکيل شد، گفت: همه راه‌هاي انتقال بيماري کرونا بايد مدنظر قرار گيرد و آموزش‌هاي لازم در اين خصوص به مردم داده شود.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماري‌هاي مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بعضاً در برخي اخبار به موضوعات غيرتخصصي دامن زده مي‌شود، ادامه داد: از ارائه آمار، ارقام و اطلاعاتي که صرفاً براساس ذهنيات است خودداري شود، آمار بايد براساس اطلاعيه‌هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي باشد.

وی عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده عمده افراد مبتلا به ویروس کرونا دچار چاقی مفرط بوده يا بيماري‌هاي زمينه‌اي داشته و سن متوسط مبتلايان نيز ۶۰ سال به بالا بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت بیماري کرونا در چين به اين صورت است که ۷۸ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند که ۲ هزار و ۳۶۲ نفر آن‌ها فوت كردند، همچنين ۳۲ كشور مبتلا به اين بيماري شدند و ممكن است اين آمار روزبه‌روز افزايش پيدا كند.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماري‌هاي مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري با بيان اينکه آموزش بزرگ‌ترين رکن در مقابله با بيماري کرونا است، عنوان کرد: براي ارائه آموزش بايد از همه پتانسيل‌هاي موجود استفاده شود و مشابه كمپين فشار خون در همه شهرها بايد پايگاه‌هاي مقابله با كرونا تشكيل شود.

وی با تاکید بر اینکه سرویس مدارس باید مدنظر قرار گيرد، اضافه کرد: دوره کمون بيماري کرونا ۳ تا ۱۴ روز است و ويروس كرونا تا ۹ روز زنده مي‌ماند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۱:۲۷

23 Feb 2020