۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۳۹۶۲

رضايت‌ِ متقاضيانِ سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي ، اولويتِ مهمّ است

رييس كميته‌ي حسابرسي عملكرد هيأت مديره‌ي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران گفت: در ارزيابي عملكرد مديرانِ شركت‌هاي تابعه‌ي استاني، "رضايت‌ِ متقاضيانِ سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي" ، اولويت مهمّ است.
رضايت‌ِ متقاضيانِ سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي ، اولويتِ مهمّ است
به گزارش جهانبین نیوز ؛  طيب ميرزايي در شهرکرد با اشاره به اهدافِ كلانِ حسابرسي عملياتي،اظهار داشت: ارزيابي عملكرد، شناسايي فرصت‌ها و همچنين ارايه‌ي پيشنهاد براي بهبودِ عمليات ، از اهدافِ كلانِ كميته‌ي حسابرسي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران است كه به منظور حصول اطمينان از اثربخشي، كارايي و صرفه‌ي اقتصادي در شركت‌ شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

وی عنوان کرد: تشخيص توانايي‌ها و فرصت‌هاي بالقوّه در بخش‌هاي فنّي ، برنامه‌ريزي، صنايع كوچك، منابع انساني ، فنّ‌آوري و همچنين شناسايي مخاطراتِ محتمل و مهمّ در شركت‌هاي تابعه ؛  نه تنها  در ارتقايِ كيفيتِ پياده‌سازي سياست‌هاي كلانِ سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در سطح استان‌ها مؤثر است بلكه كاستي‌هاي راهبردي را در نيل به اهدافِ سازماني ، نمايان مي‌كند.

ميرزايي افزود: اين روند علاوه بر حصولِ رضايت‌منديِ  متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي به بهبودِ سودآوري، افزايش درآمدها و كاهشِ هزينه‌هاي شركت شهرك‌هاي صنعتي در استان‌ها به عنوان بنگاه‌هاي خودگردان ، منجر مي‌شود.

رييس كميته‌ي حسابرسي عملكرد هيأت مديره‌ي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران با اشاره به بسترهاي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري تصريح كرد : با توجه به بازديد ميداني از شهرك‌هاي صنعتي  شهركرد، بروجن، كوهرنگ ، سامان1 و سامان 2 ؛ خوشبختانه اين استان از پتانسيل خوبي براي توسعه‌ي صنعتي به ويژه در برخي صنايع پايه برخوردار است.

ميرزايي خاطرنشان كرد : ظرفيت‌هاي موجود در چهارمحال و بختياري مي‌تواند در همگرايي با مديريتِ صحيح منابع و برنامه‌ريزيِ منظّم ، نتايجِ ارزنده‌اي در توسعه‌ي اقتصادي به بار آورد.

لازم به ذکر است در سفر رييس كميته‌ي حسابرسي به استان چهارمحال و بختياري ؛ علاوه بر بازديد از منطقه‌ي ويژه‌ي اقتصادي و برخي از شهرك‌هاي صنعتي ، وضعيتِ موجودِ شهرك صنعتي شهركرد نيز در نشستي با اعضاي هيأت مديره‌ي شركت خدماتي اين شهرك صنعتي مورد گفت‌و‌گو و بررسي قرار گرفت.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۳۰

23 Feb 2020