۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۳۹۶۰
کارشناس سیاسی:

FATF موجب بهبودی شرایط اقتصادی نمی شود

کارشناس سیاسی گفت: مشکلات اقتصادي ما به نوع مديريت مسئولان اقتصادي باز مي‌گردد، اگر قرار است مشکلات اقتصادي ما حل شود ما بايد تحولات ساختاري در اقتصاد ايران به‌وجود بياوريم و دست رانت‌خواران را از اقتصاد کشور کوتاه کنيم.
FATF موجب بهبودی شرایط اقتصادی نمی شود
احمدرضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با جهانبین نیوز با اشاره به مصوبات و لوایح بی‌تاثیر که در مجلس دهم به تصویب رسید گفت: با وجود برخی از گرایش های گروهی، حزبی و تحت تأثیر جناح های خاص و همچنین جناح های مرعوب غرب، از مصوبه ای که بتواند در مقابل غرب قرار گیرد حمایت و موافقت نشده است.

 وی افزود: برخی از مصوبات می تواند ارزش نیروهای ارزشی و انقلابی را در اذهان مرم بالا برده و همین امر موجب شده تا به عنوان یک رقیب شناخته شده و با تصویب چنین مصوباتی که باعث شده تا نیروهای ارزشی مجری شوند، جلوگیری شود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این جریان خاص دلبسته برجام است و می خواهد نشان دهد که بدون وابستگی به برجام،fatf و ... هیچ پیشرفتی در کار نخواهد بود.

بسیج در ادامه بیان کرد: این موضوع را استخوان لای زخم کرده اند تا به مردم اثبات کنند بدون همکاری با اروپا و امریکا پیشروی در امور امکان پذیر نیست و از همین رو طرح هایی را به تصویب مبی رسانند که این موضوع  را اثبات کنند .

وی با تاکید بر اینکه با تمام شرایط کنونی، تصویب و اجرای درخواست‎های FATF، تاثیری در مبادلات بانکی ایران نمی‌گذاشت، ادامه داد: با آمریکاهایی‌ها تحریم‌های ثانویه و اعمال جرایم مالی بر شرکت‌ها، بنگاه‌ها و نهادهای مالی، اجازه همکاری با نهادها و بانک‌های ایران نمی‌دهد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۰۲

23 Feb 2020