۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۳۹۴۰
امام جمعه شهرکرد:

مردم چهارمحال و بختیاری یک انتخاب دشمن شکن خواهند داشت

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز همه ما در عرصه بزرگ انتخابات شرکت میکنیم و سعی کنیم انتخاب گر خوبی باشیم ، انتخاب ما باید یک انتخاب دشمن شکن باشد.
مردم چهارمحال و بختیاری یک انتخاب دشمن شکن خواهند داشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های اول این هفته نماز جمعه؛ اظهار کرد:  در طول تاریخ انبیاء الهی حوادث زیادی برای آن ها رخ داد که امروز در فتنه های مختلف با آن مواجه می شویم .

وی با اشاره به اینکه ما باید مراقب باشیم که در فتنه هایی که با آن مواجه میشویم زمین گیر نشویم اذعان داشت:  خداوند دوست ندارد بندگان مومنش در مقابل دشمنان ضعیف باشند.

بکوشیم مجلس قوی را شکل دهیم

حجت‌الاسلام  نکونام با اذعان بر اینکه امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما می خواهد که کشور قوی داشته باشیم  گفت: نیاز است که ما یک مجلس قوی داشته باشیم که در مقابل همه این هجمه های دشمن بایستد و ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه آن هایی که می گویند ما یک حاج قاسم سلیمانی هستیم اگر نتوانند همانند ایشان عمل کنند به همه مردم خیانت کرده اند عنوان کرد: همه ما باید محکم و با صلابت باشیم  و بتوانیم محکم حرف بزنیم و از مردم دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام نکونام  در خطبه های دوم این هفته اظهار کرد: دو راه جلو پای انسان قرار می گیرد یکی از این راه ها راه کوتاه مدت و یکی راه بلند مدت است که راه های کوتاه مدت به این دنیا ختم می شود و بعد از آن جهنم و راه بلند مدت به بهشت ختم می شود پس بکوشیم که راه بلند مدت را انتخاب کنیم.

مراقب باشیم انتخاب درست داشته باشیم

وی با اشاره به اینکه مراقب باشیم انتخاب درست داشته باشیم  و خوب انتخاب کنیم عنوان کرد: در عرصه بزرگ انتخابات شرکت میکنیم و سعی کنیم انتخاب گر خوبی باشیم.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: آنچه مهم بوده این است  که مردم ایران اسلامی یک انتخاب دشمن شکن خواهند داشت .

وی عنوان کرد: هرکسی رای آورد نماینده همه مردم است و این نماینده باید سعی کند متفاوت بقیه کار کند و مجلس قوی را شکل دهد.

حجت‌الاسلام  نکونام به نزدیک شدن ماه رجب نیز اشاره کرد و گفت: بکوشیم امسال برای تقویت پاکی ها، خدمات اجتماعی و سیاسی تلاش کنیم و از تمام فرصت ها در این راستا استفاده کنیم.

وی همچنین به مشکلات دهستان موگویی اشاره کرد و گفت:  راه های ارتباطی این دهستنان چند ماه از سال بسته است و مسئولین باید بکوشند برای رفع این مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند و سعی کنند غفلتی در این راستا صورت نگیرد.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۴:۴۱

21 Feb 2020