۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۹۳۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم پای صندوق‌های رای پرشورتر از دوره‌های قبل/ مشارکت در انتخابات از ارکان حفظ نظام است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به موقعیت اخیر کشورمان و نقشه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بنابر اطلاعاتی که تا این لحظه به دست ما رسیده این دوره شلوغ‌تر از دوره‌های قبلی بوده و حضور مردم در شهرستان‌ها و شعبه‌ها پرشورتر از قبل است.
حضور مردم پای صندوق‌های رای پرشورتر از دوره‌های قبل/ مشارکت در انتخابات از ارکان حفظ نظام است
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه رای‌ریزی در یکی از حوزه‌های شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به موقعیت اخیر کشورمان و نقشه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بنابر اطلاعاتی که تا این لحظه به دست ما رسیده این دوره شلوغ‌تر از دوره‌های قبلی بوده و حضور مردم در شهرستان‌ها و شعبه‌ها پرشورتر از قبل است.


وی ضمن تشکر از حضور مردم پای صندوق‌های رای اضافه کرد: مجددا از مردم دعوت می‌کنم به شعب اخذ رای بیایند و بدانند بی‌توجهی کردن به انتخابات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و دشمن را گستاخ‌تر می‌کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهید سلیمانی، همه شهدای انقلاب و همه طرفداران نظام بسیار تاکید داشتند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و حفظ نظام با مشارکت مردم محقق می‌شود، انتخابات یکی از نمودهای مشارکت است و مردم در انتخابات‌ها در کنار نظام بودن خود را اعلام می‌کنند.


عباسی یادآور شد: امروز عملا مشخص است که حضور مردم بسیار بالا است و این حضور عینیت پیدا کرده است، رای مردم همواره تاثیر بسیاری در سرنوشت کشور دارد خصوصا در مجلس چون نمایندگان مجلس وکلای ملت هستند و اگر مردم فکر می‌کنند مشکلاتی وجود دارد باید وکلایی توانمند به مجلس بفرستند و اگر وکیلی انتخاب نمی‌شود یعنی مشکلی هم وجود ندارد.
 
وی تاکید کرد: این مجلس است که می‌تواند مشکلات داخلی و خارجی را رفع کند به‌ویژه مجلسی که متشکل از نمایندگان توانمند و کاربلد باشد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۸:۴۸

21 Feb 2020