۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۳۹۳۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رای ملت ایران، انتقام سخت از دشمنان کشور است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری رای ملت ایران را انتقام سخت از دشمنان عنوان و بیان داشت: مردم امروز بار دیگر استکبار جهانی و همه دشمنان را مایوس خواهند کرد.
رای ملت ایران، انتقام سخت از دشمنان کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  صبح امروز با حضور بر سر قبور شهدای هرچگان و تجدید بیعت با شهدا و به‌ویژه سردار شهید ترکی در ساعات ابتدایی روز جمعه در یکی از حوزه‌های این روستا حاضر شده و رای خود را به صندوق انداخت.
 
وی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های حساس پشت نظام را خالی نمی‌کنند و همواره با حضور خود به دشمنان ایران اعلام داشتند پای نظام خود ایستاده‌اند.


 
سردار اکبری ادامه داد: مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس و در همه لحظات حساس از نظام دفاع کردند امروز نیز بار دیگر با رای خود دشمنان را مایوس کرده و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود دست یابد.


 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری رای ملت ایران را انتقام سخت از دشمنان عنوان و بیان داشت:  مردم امروز بار دیگر استکبار جهانی و همه دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم با حضور به موقع پای صندوق، رای‌ریزی خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

مردم چهارمحال و بختیاری پای کار هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از سرکشی که از شعبه های اخذ رای داشته ایم با  استقبال خوب مردمی در همان ساعات اولیه رای گیری مواجه  بودیم .

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه پای کار و مردم ولایتی هستند گفت: امروز یک بار دیگر مردم ما به دشمنان نشان دادند که پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

سردار اکبری ادامه داد: دشمنان تلاش می کننند که مردم در پای صندوق های رای حضور کمرنگی داشته باشند و به همین خاطر از هر ترفندی استفاده می کنند.

وی اذعان داشت:   مردم ما باز هم ثابت خواهند کرد که افتخار دیگری خواهند افرید و حماسه دیگری را رقم میزنند.

سردار اکبری افزود: دشمن صف های خلوت را رسانه ای می کنند و حضور پرشور را نمی گویند اما انچه از این انتخابات حاصل می شود مجلس قوی است .

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۱:۰۵

21 Feb 2020