۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۳۹۳۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده اقدامات بعدی دشمنان علیه ایران

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم پای صندوق رای، تعیین‌کننده سرنوشت تحریم‌ها، کم‌کننده مشکلات، مایوس‌کننده دشمنان و استحکام‌بخش وحدت مردم است.
حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده اقدامات بعدی دشمنان علیه ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان دخترانه شهید حقیقی شهرکرد، رای خود را به صندوق انداخت.
 
وی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز، روز بسیار پربرکت و اثرگذاری برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و این مردم بیدار، هشیار و ولایت‌مداری که در همه عرصه‌ها حضور داشتند امروز هم حتما حضور فعال و جدی خواهند داشت.


نکونام با اشاره به اینکه من امروز خواستم اولین شخصی باشم که در این حوزه رایم به‌عنوان عبادت و با قصد قربت به صندوق ریخته شود افزود: ان شاالله همه مردم خوب استان و همچنین در سراسر کشور حضور جدی و فعال خواهند داشت، چراکه به خوبی می‌دانند دشمن به نظاره نشسته و از جای جای جهان اعم از مستکبرین، منافقین، دشمنان داخلی و خارجی همه منتظر هستند که ببینند مردم ایران چه می‌کنند و بر اساس حضور مردم تصمیم بگیرند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور مردم پای صندوق رای را تعیین‌کننده سرنوشت تحریم‌ها، کم‌کننده مشکلات، مایوس‌کننده دشمنان و استحکام‌بخش وحدت مردم، عنوان و خاطرنشان کرد: این حضور مردم امیدبخش برای مسئولین است و رضای پروردگار را به‌همراه دارد و برکات الهی نازل می‌شود.


 
وی از عوامل اجرایی و نظارت انتخابات قدردانی کرد و از مردم خواست که سریع‌تر پای صندوق رای بیایند و رای‌ریزی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۵:۰۸

21 Feb 2020