۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۹۲۴
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اعطای ۶۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۲ نوعروس خانواده‌های نیازمند جهیزیه دریافت کرده‌اند.
اعطای ۶۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛  علی ملک پور بیان کرد: اعطای جهیزیه به دختران نیازمند، کمک به ازدواج زنان مددجوی سرپرست خانوار و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت از رویکردهای این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان نیازمندان است.

وی با اشاره به اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند افزود: هزینه تأمین جهیزیه این نوعروسان ۲ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ایجاد زمینه ازدواج مجدد زنان فاقد همسر تحت حمایت نیز از رویکردهای این نهاد است ادامه داد: ۲۹۷ میلیون تومان نیز به ۶۹ بانوی مددجو برای ازدواج مجدد اعطا شده است.

ملک پور با اشاره به اعطای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: همچنین ۳۶۷ میلیون تومان هدیه ازدواج به ۲۰۹ داماد اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های نیازمند برای تأمین هزینه ازدواج فرزندان خود با مشکلات مالی مواجه هستند، مردم نوعدوست استان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۵:۰۰

19 Feb 2020