۰
plusresetminus
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در امور بسیج گفت: راه شهید سلیمانی را در کلیات نظام باید پیش ببریم ، شهید سلیمانی باید برای حضور در انتخابات به یک الگو تبدیل شود.
شهید سلیمانی برای انتخابات مصادره نشود/به تعلیق انداختن اختلافات مهم ترین راهبرد رسانه در این برهه از زمان
اسماعیل مولوی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در امور بسیج در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نقش اصحاب رسانه  در مشارکت مردم پای صندوق های رأی، از مهم ترین تکالیف  آنها است .

وی با اشاره به اینکه میزان نفوذ رسانه ها در بین مردم زیاد است اظهار کرد: به تعلیق انداختن اختلافات مهم ترین هدف و راهبرد رسانه در این برهه از زمان است.

مولوی با اذعان بر اینکه مردم از مشاجره و بحث های سیاسی خسته شده اند گفت: امروز اقتصاد اولویت مردم است و باید راه های رسیدن به رفع مشکلات اقتصادی را پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید با فساد ستیزی مبارزه کنند عنوان کرد:  مردم باید از کسی که با فساد مبارزه می کند، حمایت کنند.

مولوی با اذعان بر اینکه از کنش و واکنش که منجر به جریانی شدن انقلاب می شود باید جلوگیری شود گفت: رسانه ها باید از قدرت قلم و نفوذ کلام خود حداکثر استفاده را بکنند.

وی با تاکید بر اینکه جریان انقلابی توانسته خوب کار کند گفت: هرکس دل در گرو انقلاب دارد انقلابی است و جریان انقلاب هم تا کنون توانسته است خوب کار کند.
 
شهید سلیمانی برای انتخابات مصادره نشود


مولوی با اذعان بر اینکه راه شهید سلیمانی را در کلیات نظام باید پیش ببریم گفت: شهید سلیمانی باید برای حضور در انتخابات  به یک الگو تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه مواضع فرهنگ غرب بسیار جذاب تر و فریبنده است عنوان کرد: امروز باید جریان غیر انقلابی را که به دنبال مطرح کردن فرهنگ غرب است به مردم معرفی کنیم و اگر چنین فردی به مجلس وارد شود به درد مردم نمی خورد.

مولوی با اشاره به اینکه امروز روز مبارزه رسانه ها است خاطر نشان کرد: رسانه های داخلی باید به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

وی با اذعان بر اینکه انتخاب باید انتخاب اصلح باشد عنوان کرد: رسانه ها باید مردم را اول به حضور حداکثری تشویق کنند و بعد فرهنگ سازی شود که انتخابشان انتخاب اصلح باشد.

مولوی با تاکید بر اینکه امروز چشم شهید سلیمانی به قلم شما رسانه هاست گفت: رسانه ها با قلم خود می توانند مردم را پای صندوق های رای بکشانند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما با یکدیگر باید یک انقلاب دیگر را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۵۹

16 Feb 2020