کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان بروجن؛

با رعایت اصل امانت داری و اخلاق انتخاباتی، مجلسی در رأس امور انتخاب شود

25 بهمن 1398 ساعت 15:18

امام جمعه شهر بروجن با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی انتخابات در کشور سالم برگزار می شود، گفت: مجریان، داوطلبان و مردم با رعایت اصل امانت داری و اخلاق انتخاباتی، مجلسی در رأس امور تشکیل دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به وصیت نامه الهی سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: دفاع و مراقبت از اصول و ارزش های دینی و انقلابی امری ضروری است چرا که اگر ولی فقیه که ستون این خیمه است آسیب ببیند، اسلام و قرآن نیز دچار صدمه می شود.
 
وی با تقبیح هرگونه اقدام و عملکردی در نظام اسلامی که باعث تضعیف نظام و اسلام شود، گفت: لازم است در تبلیغات انتخاباتی، اخلاق اسلامی مراعات شده و با نیت های خالص گرهی از مشکلات نظام و مردم گشوده شود.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی انتخابات در کشور سالم برگزار می شود، افزود: رعایت اصل امانت داری و اخلاق انتخاباتی سرلوحه کار مجریان و داوطلبان انتخابات باشد.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه هدف از برگزاری انتخابات تشکیل مجلسی قوی و در رأس امور می باشد، اضافه کرد: داوطلبان و منتخبان مردم به تشکیل مجلسی کارآمد و قوی که محوریت امور را برعهده داشته باشد، کمک کنند.
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 43895

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43895/رعایت-اصل-امانت-داری-اخلاق-انتخاباتی-مجلسی-رأس-امور-انتخاب-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir