۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۳۸۹۴
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای مهم است /مردم بر اساس مصالح نظام و انقلاب منتخبان خود را تعیین کنند

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: هم حضور تمامی مردم در پای صندوق‌های رای مهم است و هم نوع انتخاب آنها، از همین‌رو به مردم توصیه می‌شود که بر اساس مصالح نظام و انقلاب منتخبان خود را تعیین کنند.
حضور مردم در پای صندوق‌های رای مهم است /مردم بر اساس مصالح نظام و انقلاب منتخبان خود را تعیین کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونا در خظبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد  اظهار داشت:هرچه که در عالم وجود دارد تسبیح گوی خداوند است، هر آنچه که هست و هر آن چه که ایجاد شده است.

وی افزود: خداوند متعال  سه نکته را بیان می کند، راه ، لوازم و نتیجه

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: نقشه راه ، اینکه راه فقط راه خدا است ، راه حق است ، انبیا الهی  آمده اند تا این راه توحید را در مسیر بشر قرار دهند و بشر را در این مسیر نورانی به مقصد برسانند
انقلاب اسلامی  نیز همین است ، نقشه این راه ، نقشه توحیدی ، اما لوازم این راه چیست، می توان گفت  لوازم این راه یک شرط سه ضلعی است ، آن شرط  ایمان است و اظلاع ان : توکل برخدا، ترس از پروردگار که در منظر خداوند هستیم ، این لازمه حرکت است  وضلع سوم حسابرسی ، اینکه رها نیستیم اعمالمان مورد محاسبه قرار می گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد بیان داشت: ملت ما ملت توحیدی است ، حرکتشان توحیدی است ، ملت ما ملت مومن است ، براساس ایمان حرکت می کند ، مقاوم است ، خداوند را مد نظر دارد. همچین ملتی حتما به مقصد می رسد

 نکونام در ادامه با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مسئولان باید قدردان این حضور باشند و این قدردانی در نوع نگاه و خدمت‌رسانی آنها به مردم معنا شود.
وی ادامه داد: با این وجود برخی هنوز به توانمندی مردم باور ندارند و هنوز به بیرون و مذاکره امیدوارند که این یک ناسپاسی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای اظافه کرد : مردم علاوه بر اینکه حضور پررنگی در این عرصه خواهند داشت نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح حساسیت داشته باشند و حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.
 
وی افزود: جمعه سرنوشت‌سازی را در پیش داریم و اگر افراد مومن و انقلابی را انتخاب کنیم سرنوشت ۴ سال کشور و خود را بیمه کرده‌ایم.

خطیب نماز جمعه شهرکرد بیان کرد : هم حضور تمامی مردم در پای صندوق‌های رای مهم است و هم نوع انتخاب آنها، از همین‌رو به مردم توصیه می‌شود که بر اساس مصالح نظام و انقلاب منتخبان خود را تعیین کنند.

نکونام با بیان اینکه فرد اصلح، یک انسان مومن، عاقل، کاردان و توانمند است، تصریح کرد: مردم توجه داشته باشند که همان یک رای نیز بسیار مهم و در سرنوشت کشور اثرگذار است.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: نگاه سلیمانی‌گونه‌ای که در کشور شکل گرفته است، نوید برگزاری یک انتخابات حداکثری و آبرومند را می‌دهد.


نکونام اظهار داشت: از مسئولان  و منتخبان مردم انتظار می‌رود که درست فکر کنند و در مسیر انقلاب و نظام قرار گیرند و به مردم خدمت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه‌ها، میلاد حضرت زهرا(س) را گرامی داشت و افزود: این بانوی مکرم اسلام دارای همه ویژگی‌های یک انسان کامل است و حتی بر ائمه اطهار(ع) نیز حجت پروردگار به شمار می‌رود.

نکونام با بیان اینکه کوثر یک راه و مکتب است، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق این مکتب انقلاب اسلامی است و می‌رود تا زیر پرچم امام زمان (ع) طوفان بزرگی در جهان به راه اندازد.

وی همچنین بر ضرورت گرامیداشت مقام زن در جامعه تاکید کرد و گفت: در دنیایی که در حق مقام و منزت زن جفا شده است و جایگاه آن در حد یک کالا و ابزار خرید و فروش تنزل داده شده اما زنان جامعه اسلامی قدر خود را خوب می‌دانند و در پرتو حجاب زنان کشور انسان‌های بزرگی نظیر شهید حججی تربیت شده است.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۲۴

14 Feb 2020