۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۹۳
امام جمعه فارسان

مردم به چنان بصيرتي رسيده اند که رفتار هاي نادرست را از حساب انقلاب جدا مي کنند

امام جمعه فارسان گفت: مردم ما از کمبودها، ضعف‌هاي مديريتي و سوء مديريت‌ها، از کم‌توجهي‌ها و بي‌عملي بسياري از مسئولان دلخور و ناراحت‌اند. حتي عصباني‌اند؛ اما به چنان مسئوليت‌پذيري و بصيرتي رسيده‌اند که رفتارهاي نادرست مديران را از حساب انقلاب و نظام جدا مي‌کنند.
مردم به چنان بصيرتي رسيده اند که رفتار هاي نادرست را از حساب انقلاب جدا مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر و کوبنده‌تر از هرسال برگزار شد. ضربه کوبنده‌اي که فرود آمد. هماني که امام خامنه‌اي مدظله‌العالي در سخنراني هفته گذشته‌شان فرمودند- و بايد خداوند متعال را شکر کرد و قدر اين مردم عزيز بايد دانسته شود و از مردم هم بايد تشکر کرد.

وي افزود: چهل‌ويک سال مردم در روز ۲۲ بهمن مي‌آيند. در سرما و برف و باران، در زير موشک‌باران و بمباران، در زير فشار جنگ رواني و تبليغاتي و فشار حداکثري از همه اقشار با همه سلايق، از همه اقوام و اديان و مذاهب، در همه شهرها و حتي روستاها! اين خود به‌تنهايي يک پديده بي‌نظير است البته در تحليل‌هاي مختلف بايد دست قدرت خدا و اراده الهي و امداد ولايي وليعصر ارواحنا فدا بايد بيش از همه مورد تأمل قرار گيرد.

وي تصريح کرد: امروز در چهل‌ويک‌سالگي انقلاب، شاهد يک جشن خانوادگي و بين نسلي نيز هستيم. بسيار از اين صحنه‌ها را مي‌توان ديد. يک پدربزرگ و مادربزرگ ۸۰ يا ۹۰ ساله. يک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ ساله. دختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! اين يعني حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقي بي‌نظير. اين يعني انتقال فرهنگ انقلاب از نسل‌هاي گذشته به نسل‌هاي آينده. اين يعني انقلاب ادامه دارد.

وي اظهار داشت: مردم ما از کمبودها، ضعف‌هاي مديريتي و سوء مديريت‌ها، از کم‌توجهي‌ها و بي‌عملي بسياري از مسئولان دلخور و ناراحت‌اند. حتي عصباني‌اند؛ اما به چنان مسئوليت‌پذيري و بصيرتي رسيده‌اند که رفتارهاي نادرست مديران را از حساب انقلاب و نظام جدا مي‌کنند. چنگال‌هاي تيز دشمن و چشمان حريص او را به‌خوبي مي‌بينند و با حضور در لحظه، بهنگام و به‌موقع، طمع دشمنان را مي‌برند و چاقوي تيز توطئه‌ي خَصم را کُند مي‌کنند.

وي بيان داشت: مديران ارشد کشور بايد فرصت باقيمانده‌ي خدمت خود را غنيمت بشمارند و از لحظه‌لحظه آن در خدمت عاشقانه به بي‌نظيرترين مردم تاريخ غفلت نکنند. کوتاهي در خدمت بي‌منت به اين مردم تاريخ‌ساز - پشيماني و بدنامي و خسران دنيا و آخرت را در پي خواهد داشت.

امام‌جمعه فارسان به انتخابات دوم اسفند اشاره داشت و گفت: ملت بزرگ ايران، با سربلندي در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه، حلقه‌هاي شکست‌هاي راهبردي آمريکا را تکميل خواهند کرد. از همه مجموعه‌ها شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي - مسئولين - فرماندار محترم - و ادارات و نيروهاي نظامي به‌ويژه نيروي انتظامي تشکر مي‌کنم

وي تصريح کرد: نکاتي که بايد موردتوجه کانديداهاي محترم قرار گيرد اول- نمايندگي مردم يعني نماينده‌ي فضائل و خوبي‌ها و عظمت ملت بزرگ ايران بودن! وکالت مانند رياست، طعمه نيست! امانت الهي است که مردم به شما مي سپرند.

وي عنوان داشت: اين ميدان، ميدان رقابت براي خدمت است نه رسيدن به رياست و موقعيت! رحمت خدا بر شهيد بزرگ امت - سليماني عزيز که مي‌فرمود: من خود را کانديداي تير و گلوله دشمن کرده‌ام و در کوه‌ها و بيابان‌ها به دنبال قاتل خود مي‌گردم! راستي! اين روزها ما به دنبال چه هستيم؟!

وي در پايان اظهار داشت: اميدواريم که شاهد يک انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن و در تراز انقلاب اسلامي در گام دوم باشيم. جواب محکم پاي صندوق‌هاي رأي است.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۱۱

14 Feb 2020