۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۳۸۹۲
حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان:

امنيت اجتماعي محصول مشارکت و مسئوليت پذيري آحاد جامعه است

امام جمعه لردگان در خطب نماز جمعه اين هفته با توصيه به نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي خواست، در تبليغات خود مرزها و قوانين را رعايت کنند و از تخريب يکديگر بپرهيزند. و با رعايت اين موارد يک فضاي آرام انتخاباتي را ايجاد کنند.
امنيت اجتماعي محصول مشارکت و مسئوليت پذيري آحاد جامعه است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: امروزه در روابط اجتماعي، امنيت از ضرورت ها است، بنابراين هر جامعه اي که از امنيت اجتماعي برخوردار باشد آسيب هاي کمتري را خواهد داشت.

وي به عوامل موثر در امنيت اجتماعي اشاره کرد و گفت: اول: يگانگي و يکدلي در يک جامعه،  دوم: عدالت اجتماعي(جامعه اي که در آن تبعيض نباشد و عدالت به صورت گسترده وجود داشته باشد چيزي که فلسفه بعثت پيامبران است.) و سوم،  جلب مشارکت مردمي (بايد به گونه اي عمل کرد که همه آحاد جامعه احساس مسئوليت پذيري کنند. امنيت اجتماعي در گرو مسئوليت پذيري است).
 
تاج زاد در ادامه افزود:  راهپيمايي 22 بهمن و چهلم سپهبد شهيد سليماني در ايران اسلامي با وجود حضور باشکوه مردم يک حماسه بي نظير  و تاريخي شد، اين حرکت مردم ايران در تاريخ ثبت شده است.

وي بيان داشت: مردم شهرستان لردگان در اين زمينه هميشه پاي کار بودند و حماسه آفرين در راهپيمايي ها و مراسم هاي مختلف داشتند و دارند.

خطيب جمعه لردگان، در مورد انتخابات گفت: بايد تاکيد کنم که دشمن براي دلسرد کردن مردم هر کاري هاي انجام مي دهند بنابراين روز دوم اسفند همه مردم بايد حضور باشکوهي در صندوق هاي رأي داشته باشيم.

تاج زاد گفت: در انتخابات بايد به کانديدي راي بدهيم که معيارهاي يک فرد اصلح را از ديدگاه حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري  داشته باشند. اگر مي گويند مجلس در راس امور است يعني اينکه مجلس نقش مهمي در مسير ارزش هاي انقلاب دارد و مظهر مردم سالاري ديني ما است.

وي اشاره داشت: توصيه مي کنم به کانديدها که در تبليغات خود مرزها و قوانين را رعايت کنند، از تخريب يکديگر بپرهيزيد. با رعايت اين موارد يک فضاي آرام انتخاباتي را ايجاد کنيم.
 
امام جمعه لردگان در ادامه توصيه اي نيز به مجريان و دست اندرکاران انتخابات داشت و گفت: که زمينه حضور بيشتر مردم در انتخابات را فراهم کنيم، کساني را انتخاب کنيم براي نظارت بر صندوق ها که افرادي صالح و مومن هستند.
وي در ادامه افزود: تلاش کنيم روستائيان را تشويق کنيم که در محل خود به کانديد مورد نظر راي دهند چرا که وظيفه ما راي دادن است، در همه محله ها و روستا ها تعرفه و صندوق هست بنابراين هر کسي در محل و مکان خود راي دهد تا انتخابات سالم و صحيحي رو داشته باشيم.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۹:۴۷

14 Feb 2020