۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۹۱
برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری؛

نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های دانش آموزی در بروجن افتتاح شد

نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های هنرمندان، هنرآموزان و هنرجویان چهارمحال و بختیاری در بروجن افتتاح شد.
نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های دانش آموزی در بروجن افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های هنرمندان، هنرآموزان و هنرجویان چهارمحال و بختیاری در کانون آینده سازان بروجن افتتاح شد.
 
در این نمایشگاه دائمی آثار و تولیدات 150 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه آموزشگاه های های فنی و حرفه ای و کار و دانش در رشته های نگارگری، نقاشی، تذهیب، قلم زنی، خطاطی، چرم دوزی، بافتنی و... به نمایش درآمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح این نمایشگاه و در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: براساس سیاست وزارت آموزش و پرورش و تا پایان برنامه ششم توسعه، 50 درصد دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی هدایت می شوند.
 
فرحنار قائدامینی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری و در هدایت آموزشی دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی موفق عمل نشده، افزود: با شناسایی و شناخت استعدادهای مهارتی، هر دانش آموز به سمت و سوی استعداد مربوط به خود هدایت خواهد شد.
 
وی برپایی نمایشگاه و فروشگاه های دست ساخته های دانش آموزی را اقدامی ارزشمند در هدایت تحصیلی، نیازسنجی آموزشی و ایجاد زیرساخت رشته های مورد نیاز مرتبط با استعداد دانش آموزان عنوان کرد که در سایر نقاط استان نیز برپا خواهد شد.
 
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 به کانون آینده سازان بروجن واقع در بلوار مدرس مراجعه کنند.

 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۲۰

13 Feb 2020