۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۳۸۸۶
طی پیامی صورت گرفت

تقدیر سپاه چهارمحال و بختیاری از حماسه حضور مردم

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام، از حماسه باشکوه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، تشکر کرد.
تقدیر سپاه چهارمحال و بختیاری از حماسه حضور مردم
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن پیام مشترک سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری حماسه باشکوهتان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 98 و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلی حضورتان در مراسم های گرامیداشت شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت و اربعین سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری بر افتخارات شما در تاریخ انقلاب افزود.

گام های استوارتان و عزم راسخ و بصیرت بی نظیرتان در صحنه های مختلف دفاع از مبانی انقلاب و ارزش های اسلامی و حریم ولایت و تبعیت از امامین انقلاب، همواره نمایشگاهی از عزت و عظمت و سربلندی آفریده است.

سپاس و قدردانی فرزندان خود در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری را که از ژرفای دل و جان ابراز می شود، پذیرا باشید.

ضمن تقدیر از حضور دهها میلیونی ملت بزرگ ایران و هزاران نفر از مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی عظیم 22 بهمن و آئین های گرامیداشت یاد و خاطره" سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، و اربعین شهادت فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیدواریم این اقدام انقلابی  شما مقدمه ای برای تکمیل تجلی حضور در پای صندوق های رأی یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و تشکیل یک مجلس انقلابی، مؤمن، شجاع و کارآمد باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۰:۳۴

13 Feb 2020