۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۳۸۶۹
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

بهره برداری از 150پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

بیش از ۱۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی و سازندگی در سطح چهارمحال و بختیاری به همت سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و مدیریت سردار علی‌محمد اکبری، پیگیری مسئول بسیج سازندگی استان، همکاری مردم و برخی دستگاه‌های اجرایی باحضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.
بهره برداری از 150پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کل کشور در حضور خود در روستای سلم از بهره‌برداری  بیش از ۱۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی و سازندگی در سطح چهارمحال و بختیاری به همت سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و مدیریت سردار علی‌محمد اکبری، پیگیری مسئول بسیج سازندگی استان، همکاری مردم و برخی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

وی ضمن بیان اینکه حرکتی منسجم و سازمان‌ یافته به منظور رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار و روستاها و توجه به نیازها و ضروریات مناطق محروم شکل گرفته است، گفت: دهه فجر یادآور رشادت و حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل(ره) است که درون آن درس‌های بزرگی برای ما به ویژه جوانان دارد.

سلیمانی با اشاره به جایگاه غیرقابل مقایسه ایران در دنیا با ایران قبل از انقلاب اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه در دنیا قهرمان و الگوی دیگر ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کل کشور توضیح داد: در زمینه مبارزه با تروریست و تروریست‌های مورد حمایت نظام سلطه و استکبار جهانی، مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت، و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برجسته‌ترین چهره مقاومت بودند و زمانی که به شهادت رسیدند با تشییع میلیونی بی‌سابقه به خاک سپرده شدند.

وی افزود: اینکه جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه قرار دارد به برکت و عظمت اسلام و خون شهدایی است که با پای گذاشتن در راه امام حسین(ع) و مکتب عاشورا در میادین نبرد حضور یافته و تهدید و تهاجمات را از پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران برداشتند.

سلیمانی در پایان ضمن بیان اینکه مکتب و راه امام حسین(ع) باعث شده انواع تهاجمات، مشکلات و چالش‌های علیه جمهوری اسلامی ایران مدیریت و به فرصت‌های سازنده تبدیل شود، خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با تکیه بر ایمان و غیرت دینی مردم انقلاب اسلامی را پیش ببرند و انقلاب اسلامی به عنوان موجودی زنده و پویا با حضور مردم در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف پیش می‌رود.

انتهای‌پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۵۸

10 Feb 2020