کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

حضور جوان مؤمن در فضای مجازی توطئه های دشمن را خنثی می کند

21 بهمن 1398 ساعت 19:17

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با حضور جوانان مومن و نیروهای معتقد انقلابی در این فضا و تولید محتوای متناسب و استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی می‌توان این توطئه نظام سلطه و استکبار جهانی را خنثی کنیم.


سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کل کشور در مصاحبه‌ای اختصاصی با جهانبین‌نیوز ؛ در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: دشمن همواره از فضای مجازی به عنوان ابزاری علیه ملت ایران استفاده می‌کند.

وی افزود: برنامه‌ریزان استکبار جهانی و نظام سلطه از رسانه و فضای مجازی علیه تمامی ملت‌ها استفاده می‌کنند و از این مسیر ارزش‌، باور و اعتقادات ملت‌های گوناگون را مورد هدف و هجمه قرار می‌دهند.

سلیمانی اضافه کرد: به دلیل اینکه ایرانیان ملتی انقلابی، پیشتاز، تمدن‌ساز و الگوساز در نظام سیاسی جدید که جمهوری اسلامی ایران است، هستند؛ بیشتر مورد هجمه و تهاجم نظام سلطه و استکبار جهانی قراردارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کل کشور ضمن بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به جهان عرضه کرده کانون توجه نظام سلطه قرار دارد، عنوان کرد: این موضوع اهمیت فضای مجازی و رسانه را دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: با حضور جوانان مومن و نیروهای معتقد انقلابی در این فضا و تولید محتوای متناسب و استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی می‌توان این توطئه نظام سلطه و استکبار جهانی را خنثی کنیم.

سلیمانی اظهار کرد: عملیات‌های روانی گسترده‌ای توسط دشمن از طریق فضای مجازی همیشه در حال انجام است، ملت آگاه و بصیر ایران باید بدانند حرف‌های دشمنان در فضای مجازی به‌هیچ‌وجه حقیقت ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی یک فرصت و ابزار است نباید بگذاریم نظام سلطه و استکبار جهانی از این وسیله‌ علیه ملت ایران استفاده کند و پیروزی و موفقیت‌ها جمهوری اسلامی ایران را شکست جلوه دهد.

انتهای‌پیام/1029ج


کد مطلب: 43868

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43868/حضور-جوان-مؤمن-فضای-مجازی-توطئه-های-دشمن-خنثی-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir