۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۶۴
پيشگام انقلاب در اردل:

22 بهمن حرکتی عظيم در اتحاد ايران

يکي از پيشگامان انقلاب اسلامي در شهرستان اردل گفت: راهپيمايي يوم الله 22 بهمن عرصه نمايش اتحاد يکپارچه، همدلي و عزتمندي ملت بزرگ، مومن و انقلابي ايران است.
22 بهمن حرکتی عظيم در اتحاد ايران
به گزارش جهانبین نیوز؛ فريدون طهماسبي يکي از پيشگامان انقلاب اسلامي در شهرستان اردل در همايش بزرگداشت پيشگامان انقلاب که با حضور مسئولين در سالن مهراگان شهر اردل برگزار شد با گراميداشت فرارسيدن چهل و يکمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي افزود: امسال با توجه به تبليغات مسموم دشمنان نظام يکي از حساس ترين برهه هاي انقلاب اسلامي است و ملت ايران با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن تجديد ميثاق خود با آرمان هاي امام خميني (ره) و شهداي والامقام را به دنيا اعلام مي کنند.

طهماسبي  ادامه داد: راهپيمايي 22 بهمن امسال در چهل و يک سالگي انقلاب اسلامي به نماد ايستادگي، وحدت و يکپارچگي ملت ايران تبديل خواهد شد.

وی افزود:حضور گسترده مردم در راهپيمايي بيست و دوم بهمن ماه بلوغ فکري و سياسي مردم ايران را به نمايش مي گذارد و قطعا در جشن چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ابهت و اقتدار ملي ايرانيان به دنيا نشان داده مي شود.

این پیشگام انقلاب اظهار داشت: در پيش بودن ايام برگزاري انتخابات مجلس يازدهم شوراي اسلامي نيز فرصت ارزشمندي براي مقابله با تهديدات دشمنان اسلامي و به نمايش گذاشته شدن غرور ملي مردم سربلند کشورمان است.

طهماسبی پيروي از منويات مقام معظم رهبري را عاملي مهم براي تقويت اتحاد و همبستگي در کشور عنوان کرد و تصريح نمود: مقام معظم رهبري در سخت ترين شرايط کشور و براي مقابله با توطئه هاي دشمنان با نصايح و تدابير هوشمندانه به نجات کشور از شرايط بحراني کمک مي کنند و هم اينک همه اقشار جامعه با شرکت در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات آتي مجلس اقتدار ملي ايرانيان را به نمايش مي گذارند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۲:۰۴

10 Feb 2020