۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۳۸۶۱
رئیس بسیج مستضعفین:

بسیج یک دستگاه حکومتی نیست/ شرکت در انتخابات جلوه ای از تجلی مردم سالاری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی و یک تفکر است اما عده ای فکر می کنند بسیج یک دستگاه حکومتی است که این اشتباه است .
بسیج یک دستگاه حکومتی نیست/ شرکت در انتخابات جلوه ای از تجلی مردم سالاری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کل کشور  پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج برای آغاز گام دوم انقلاب باید متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب قدم بر دارد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج همان طور که در طول چهل سال گذشته برنامه های زیادی را اتخاذ کرده است تصریح کرد: باید با حفظ اهداف و منظومه فکری مقام معظم رهبری و تدوین سیاست های ایشان گام برداریم.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید در بسیج سازماندهی متناسب تری صورت گیرد اظهار کرد: برنامه ها را باید اولویت بندی کرد و طبق ان پیش رفت.

اگر کادر های بسیج بسیج را نشناسند در برنامه ریزی ها خطا می کنند

رئیس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیجیان باید خودشان بسیج را بیشتر از هرکسی بشناسند گفت: اگر کادرهای بسیج ، خوب بسیج را نشناسند در برنامه ریزی ها خطا می کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه  بسیج یک تشکیلات مردمی و یک تفکر است خاطر نشان کرد: عده ای فکر می کنند بسیج یک دستگاه حکومتی است که این اشتباه است

وی با تاکید بر اینکه بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است گفت: هر نفر از ملت ایران به راحتی می توانند جای خود را در بسیج پیدا کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه هر هیئت اندیشه ورز در بسیج یک مغز است گفت: این مغز است که باید با اشرافیت پیرامون خود چه فرمانی را در پیش روی خود متجلی کند و چه برنامه ای را تدارک ببیند.

شرکت در انتخابات جلوه ای از تجلی مردم سالاری است

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرکت در انتخابات یک جلوه از تجلی مردم سالاری است .
 
سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم در سایر ابعاد باید سالار خود باشند گفت: بسیج عامل تفکر مردم سالاری دینی است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۸:۵۲

10 Feb 2020