۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۳۸۵۸
فرمانده سپاه استان چهار محال و بختياري:

مشکلات مردم با استفاده از ظرفيت ريش سفيدان و متنفذين بهتر حل و فصل مي‌شود

نشست صميمي سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري با سران طوايف با هدف استفاده از ظرفيت هاي ريش سفيدان و متنفذين در رفع مشکلات، معضلات و همکاري در برگزاري انتخاباتي باشکوه در محل سپاه شهرستان لردگان عصر ديروز برگزار شد.
مشکلات مردم با استفاده از ظرفيت ريش سفيدان و متنفذين بهتر حل و فصل مي‌شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سردار علي محمد اکبري صبح امروز در جمع مردم لردگان با تبريک دهه مبارک فجر با اشاره به حضور رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس تيپ 44 حضرت قمر بني هاشم(عليه السلام) حضور پررنگ وموثري داشت و هرجا که عرصه بر رزمندگان تنگ مي شد اين تيپ 44 قمر بني هاشم بود که خط شکن بود.

يادگارجبهه هاي حق عليه باطل ادامه داد: رزمندگان شهرستانهاي لردگان و خانميرزا با راه انداختن کاروان پياده و حضور در جبهه ها موجي از اميد وخوشحالي در دل ملت ايران به راه انداخته بودند و حتي دشمن ما از اين حرکت کم نظير احساس ترس کرد.

وي تصريح کرد: وفاداري و از جان گذشتگي مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در دوران انقلاب و دفاع مقدس و حتي بعد از آن قابل تحسين و ستودني است.

سردار اکبري با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ودستاوردهاي آن گفت: انقلاب اسلامي ايران که با زحمات ورشادت هاي زيادي به پبروزي رسيد مهمترين دستاورد آن حکومت اسلامي همراه امنيت است که در طول اين چهل و يک سال با وجود دسيسه هاي متعدد دشمنان مثل درخت تنومند باقي ماند و روز به روز بر قدرت آن افزوده مي شود.

وي خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامي، ناجوانمرد هستند  وقتي در نبرد رو در رو نمي توانند کاري از پيش ببرند، به صورت ناجوانمردانه از پشت خنجر مي زند.

اکبري ادامه داد: ترور سردار شهيد حاج قاسم سليماني که در کمال ناجوانمردي انجام شد و سردار دلها را از ملت ايران گرفت و مردم آزاديخواه و عدالت خواه جهان را به سوگ نشاند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم  استان چهارمحال و بختياري با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات مجلس يک امر مهم و حساسي است که آينده کشور را رقم خواهد زد و انتخاب صحيح ودرست مي تواند به پيشرفت و آباداني و اقتدار کشور منجر شود.

وي افزود: حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات سبب يأس دشمن خواهد شد، لذا دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت که با نااميد کردن مردم، آنها را از حضور در پاي صندوق هاي رأي منصرف کند ولي به لطف خداوند متعال، با اتحاد مردم ايران روز انتخابات مجلس شوراي اسلامي يک روز به ياد ماندني در تاريخ خواهد بود و پوزه دشمنان به خاک ماليده مي شود.

اکبري در پايان گفت: امروز ريش سفيدان و متنفذين با بصيرت و آگاهي خود نقش بسيار موثري در حراست و دفاع از کيان و ارزش هاي انقلاب اسلامي و برقراري امنيت پايدار در منطقه برعهده دارند.
 
انتهاي پيام 630 ل/
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۵۷

10 Feb 2020