۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۳۸۴۷
نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران:

بانوی اتقلابی، مدافع تمامی ارزش‌ها انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: بانوی اتقلابی مدافع تمامی ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.
بانوی اتقلابی، مدافع تمامی ارزش‌ها انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین‌نیوز پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا فضای سپاه   پاسداران در همایش بزرگ «بانوی انقلابی_دختران حاج قاسم سلیمانی» ضمن بیان اینکه در روزهای آتی چهل‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام را جشن می‌گیریم، گفت: سهم اعظمی از انقلاب اسلامی متعلق به بانوان است.

وی با اشاره به کلام امام راحل(ره) ادامه داد: اگر نقش بانوان در انقلاب اسلامی پیش از مردان نباشد کمتر نیست، به‌علاوه نقش بانوان از مردان پررنگ‌تر است.

رضایی با اشاره به ویژگی‌های یک بانوی انقلابی بیان کرد: بانوی انقلابی شعارهای انقلاب اسلامی را زنده نگه می‌دارد و هرگز نمی‌گذار این شعار‌ها فراموش شوند و موضوعاتی که در زمان انقلاب خود زنان علمدار آن بودند بر زمین بیفتد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا فضای سپاه   پاسداران افزود: بانوان انقلابی هرگز نخواهند گذاشت بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی کلام امام راحل(ره) را کم‌رنگ کنند و کلام ایشان را به همگان می‌رسانند.

وی اضافه کرد: بانوی اتقلابی مدافع تمامی ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی است و تمامی افتخاراتی که در عرصه انقلاب اسلامی بوجود آورده است را قدرتمندتر ادامه می‌دهد.

رضایی ضمن اشاره به عوامل مهم در انقلاب اسلامی اظهار کرد: دین مبین اسلام قواره اصلی انقلاب اسلامی است و حضور زنان و مردان در تمام سنین در عرصه باعث شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا فضای سپاه   پاسداران با تاکید بر اینکه 41 سال  پای انقلاب اسلامی ایستادیم و این مقاومت و ایستادگی را ادامه می‌دهیم گفت:  هدف همایش بانوان انقلابی به رخ کشیدن اقتدار ایران است.

وی عنوان کرد: دشمن بداند پای انقلاب اسلامی قوی‌تر از گذشته هستیم.

وی با اشاره به حادثه تلخ شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برشمردن ویژگی‌های این شهید والامقام از جمله خستگی‌ناپذیری، گذشت، تواضع و به‌ویژه اخلاص، بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان اندیشه سازش با استکبار جهانی را دارند.

رضایی در پایان با بیان اینکه دختران حاج قاسم سلیمانی تا آخر در مقابل دشمنان می‌ایستند و مقاومت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی خودش را وقف اسلام، ایران، انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری کرد و انقلاب اسلامی به یاری خداوند پرقدرت‌تر مسیر خود را ادامه می‌دهد و تفکر مقاومت در سراسر کشور حاکم خواهد شد.

انتهای‌پیام/ج1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۱:۵۹

9 Feb 2020