۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۳۸۴۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حاج قاسم متعلق به همه جهان اسلام است/ دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور ملت در صحنه های حساس است

سردار علی محمد اکبری گفت: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است و بنده به عنوان فرمانده سپاه از همه مردم استان دعوت می کنم هم در راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند و هم در انتخابات پای صندوق های رای بیایند آینده کشور را رقم بزنند.
حاج قاسم متعلق به همه جهان اسلام است/ دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور ملت در صحنه های حساس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بانوی انقلابی اظهار کرد: مردم این استان همواره ولایت مداری خود را ثابت کرده اند و شهدای بسیاری را در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه مردم این استان همواره و در همه ناآرامی ها صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و پشت ولایت ماندند اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در جریان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و گویا یکی از آشنایان خود را از دست داده بودند.

سردار اکبری با اشاره به حضورشان در کرمان برای زیارت قبر سردار سپهبد سلیمانی گفت: سردار دل ها انسانی مهمان نواز بودند و با وجود اینکه همواره اطراف قبرشان شلوغ بود اما چنان مسیر را برای حضور ما باز کرد که با همه وجود مهمان نوازی ایشان را دیدیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حاج قاسم خاص مسلمانان و شیعیان نیست و همه دنیا از شهادت ایشان ناراحت بودند یادآور شد: در همه میدان ها چه در میدان مبارزه و چه در کمک به مردم در بحران هایی چون سیل، زلزله و... حاج قاسم جزء اولین ها بودند.

وی ادامه داد: نام حاج قاسم امروز متعلق به جهان اسلام است و افتخار ما این است که دست پرورده روح اللهی شد مکتب حاج قاسم سلیمانی.

سردار اکبری با بیان اینکه ما گام اول انقلاب را مستحکم برداشتیم و با وجود فتنه ها و جنگ ها ملت ایران ایستاده و با قدرت به پیش می رود خاطرنشان کرد: حتی کودک دو ساله ما هم در حفظ حراست انقلاب نقش دارد چراکه در تهدید و تحریم ها حضور دارد و گام دوم انقلاب را نیز با همه توان به پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به قرارگیری در ایام الله دهه فجر افزود: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است و بنده به عنوان فرمانده سپاه از همه هم استانی ها دعوت می کنم هم در راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند و هم در انتخابات پای صندوق های رای بیایند و با انتخاب اصلح با توجه به شاخصه های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری آینده کشور را رقم بزنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۶:۲۳

8 Feb 2020