۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۸۲۳
فرماندار شهرستان بروجن/

مصادره بیمارستان 239 تختخوابی بروجن ممنوع/ بیمارستان متعلق به نظام اسلامی و مردم است

فرماندار شهرستان بروجن با تقدیر از زحمات چندین ساله دستگاه های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از بیمارستان 239 تختخوابی، گفت: این بیمارستان متعلق به نظام اسلامی و مردم بوده و هیچ کس حق مصادره ندارد.
مصادره بیمارستان 239 تختخوابی بروجن ممنوع/ بیمارستان متعلق به نظام اسلامی و مردم است
مسعود ملکی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه عملیات انتقال بیماران و جابجایی تجهیزات پزشکی به بیمارستان جدید بروجن تا روز جمعه به پایان می رسد، گفت: از نظر فنی و تخصصی این بیمارستان آماده ارائه خدمات به مردم بوده و 18 بهمن ماه بهره برداری می شود.
 
وی هزینه تمام شده احداث و تجهیز این بیمارستان فوق تخصصی را افزون بر 2 هزار و 300 میلیارد ریال عنوان و افزود: استقرار شهرستان بروجن در مسیر 3 استان بزرگ اصفهان، فارس و خوزستان این بیمارستان را به یکی از مراکز مهم درمانی کشور تبدیل خواهد نمود.
 
فرماندار شهرستان بروجن با تقدیر از زحمات چندین ساله دستگاه های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از بیمارستان جدید بروجن، ابراز داشت: 4 دولت، 4 استاندار، 5 فرماندار و 4 نماینده در تکمیل و تجهیز این بیمارستان نقش موثر داشته و کسی حق مصادره ندارد.
 
مسعود ملکی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان به دلیل رفع نواقص و معایب موجود از سال گذشته تاکنون به تأخیر افتاده، افزود: در حال حاضر بیمارستان 239 تختخوابی بروجن یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های چهارمحال و بختیاری است.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۹:۲۳

6 Feb 2020