۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۱۴

حضور در اجتماعات انقلابی مصداق جهاد فی سبیل‌الله است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه حضور در اجتماعات انقلابی مصداق جهاد فی سبیل‌الله است گفت: مردم ایران ۴۱ سال است که پای انقلابشان ایستاده‌اند.
حضور در اجتماعات انقلابی مصداق جهاد فی سبیل‌الله است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جشن بزرگ انقلاب در محل حسینیه اعظم شهرکرد بیان کرد: دشمنان سالهاست در تلاش هستند تا اثرات انقلاب که همانا ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم دشمنان است را بی‌ارزش جلوه کنند.

وی افزود: اما مردم ایران ۴۱ سال است که با مقاومت و ایستادگی پای انقلابشان ایستاده‌اند که مصداق آن حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر است.

نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه دشمنان خواهان کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلابی هستند گفت: دشمنان بدانند مردم ایران ۴۱ سال است که راه امامشان را ادامه داده‌اند و ادامه خواهند داد و از انقلابشان حمایت می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به رشادت‌های سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: انقلاب اسلامی اسطوره‌ای همچون حاج قاسم را دارد. تا زمان حیات ایشان دشمن از وجودش وحشت داشت اما پس از شهادتشان از نام ایشان نیز وحشت دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بابیان اینکه امروز هزاران حاج قاسم در جمع شماست خاطرنشان کرد: ایستادگی شما چنان رعب و وحشتی در دل دشمنان ایجاد کرده که حتی توان پاسخگویی نیز ندارند.

شایان ذکر است، جشن بزرگ انقلاب با حضور عموم مردم و مشارکت اعضای کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی دهه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۹

3 Feb 2020