۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۱۰
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

هدف شایعات آلودگی محصولات لبنی، برهم زدن بازار صادراتی کشور است

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: محصولات لبنی در کشور بالاترین استانداردها را دارند و ریشه و هدف شایعات درخصوص آلودگی محصولات لبنی برهم زدن بازار صادراتی کشور است.
هدف شایعات آلودگی محصولات لبنی، برهم زدن بازار صادراتی کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال حضور بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه ۳ سیما و عنوان این موضوع که "مردم به جای نگرانی و توجه به روغن پالم و وایتکس در فرآورده‌های لبنی، از مسئولان بخواهند تا به  به سموم دیگری مانند آفلاتوکسین در این محصولات توجه کنند".
 
به دنبال انتشار این موضوع دوباره موجی از نگرانی در بین خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان محصولات لبنی ایجاد شد و این موضوع چنان بر افکار عمومی تاثیر گذاشت که بنابر گفته دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشور، میزان خرید شیر 30 درصد کاهش یافت و مردم از خرید این محصول امتناع کردند، این درحالی بود که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این آلودگی‌ها را با سند و مدرک بارها و بارها رد کرد.
 
ذبیح‌الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه کشور ایران اعمال شده است اما با وجود همه این شرایط سخت سکان کشور به دست رهبر فرزانه انقلاب است و تدبیر ایشان سبب شده تا بتوانیم مقابل زورگویی‌های استکبار بایستیم.
 
وی با بیان اینکه کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست تاکید کرد: در زمان جنگ همه آستین همت بالا زده و وارد میدان شدند، امروز نیز لازم است مردم و مسئولان با وحدت رویه وارد عرصه شده و اجازه ندهند اختلاف، زمینه نفوذ دشمن را فراهم سازد.
 
غریب با بیان اینکه دشمن با بر هم زدن جو اقتصادی و ایجاد بی‌اعتمادی درخصوص مواد غذایی در بین مردم سعی دارد به اهداف خود دست یابد افزود: برخی در داخل و خارج از کشور با مطرح کردن بحث آلودگی شیرها به آفلاتوکسین به دنبال آن هستند که بازار فروش این محصول را بر هم بزنند.
 
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: محصولات لبنی در کشور بالاترین استانداردها را دارند و این محصول به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

وی افزود: ریشه و هدف شایعات درخصوص آلودگی محصولات لبنی برهم زدن بازار صادراتی کشور است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۰۳

4 Feb 2020