۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۳۸۰۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نگذاریم ارزش های انقلاب و نظام خاک بخورند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم و هرگز نگذاریم شعائر انقلاب اسلامی روی زمین بماند و ارزش‌های انقلاب و نظام خاک بخورند.
نگذاریم ارزش های انقلاب و نظام خاک بخورند
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه ۱۲ بهمن در دیدار با استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تبریک آغاز چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی  یک پدیده الهی است و بایستی برای آن همواره شکرگزار باشیم.

وی ادامه داد: برای شکرگذاری از این نعمت بایستی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم و هرگز نگذاریم شعائر انقلاب اسلامی روی زمین بماند و ارزش‌های انقلاب و نظام خاک بخورند.

نکونام ضمن بیان اینکه عدالت را از شعارهای زنده انقلاب است و ایجاد شد تا تبعیض از بین برود، تبیین کرد: یکی از مهمترین ارزش‌های انقلاب اسلامی میدان ندادن به دشمن است، ما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن خوشحال و امیدوار شود اگر دشمن از ما راضی شد بدین معناست که از انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 41 سال انواع دشمنی را تجربه کردیم، اظهار کرد: در 22 بهمن آتی 41 سال رشد، بالندگی و نترسیدن از دشمن را در جهان فریاد می‌زنیم، به گفته اندیشمندان بزرگ دنیا، انقلاب اسلامی ایران همچون یک روح تازه در کالبد مرده جهان دمید.

وی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده نو و جهش تمام عیار است، افزود: 22 بهمن امسال به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک «نه» ابدی به مستکبران جهان خواهیم گفت و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی را ناکام می‌گذاریم.

نکونام در ادامه با بیان اینکه دشمن سال‌ها تلاش کرد تا آبرو کسب کند و  ایران را ضعیف نشان دهد تا جای پای خود را در منطقه محکم کند اشاره کرد: با تمام تلاش‌ها نتوانستند و هرروز حقیر و حقیرتر شدند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: جناح‌بازی سم مهلک انقلاب اسلامی است و بایستی از ترویج نگاه‌های اختلاف‌انگیز پرهیز کنیم زیرا در بازی‌های سیاسی انقلاب فراموش می‌شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر پرهیز از نفاق و ضرورت صداقت با انقلاب و مردم و بیان اینکه بایستی گام دوم انقلاب را با انگیزه بیشتر دنبال کنیم، خطاب به مدیران استانی گفت: تلاش کنید تا زیرساخت‌های یک انتخابات سالم و به دور از بازی‌های سیاسی و جناحی مهیا شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۱:۲۴

1 Feb 2020