۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۴۳۸۰۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

هیچ جریان و گروهی اجازه ندارد از مراسمات دهه فجر به نفع حزبش‌ استفاده کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به هیچ جریان، گروه و فردی اجازه نمی‌دهیم از مراسمات ویژه دهه فجر به نفع خود و حزبش‌ استفاده کند، در پایان دهه فجر با انسجام و وحدت در جهت محکوم کردن استکبار جهانی و تمامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت میکنیم.
هیچ جریان و گروهی اجازه ندارد از مراسمات دهه فجر به نفع حزبش‌ استفاده کند
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ شامگاه دوازدهم بهمن ماه اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران ضمن اشاره به مناسبت‌های مهم ایام‌الله دهه فجر به‌ویژه ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مراسم چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هدف تمامی برنامه‌ها مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رضایت‌بخش است.

وی در ادامه با بیان اینکه به هیچ جریان، گروه و فردی اجازه نمی‌دهیم از مراسمات ویژه دهه فجر به نفع خود و حزبش‌ استفاده کند، افزود: در پایان دهه فجر با انسجام و وحدت در جهت محکوم کردن استکبار جهانی و تمامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

عباسی اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام همت خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران جمع کردند و در این خصوص هیچ چپ و راستی را هم نمی‌شناسند بنابراین باید بیش از پیش با همت و تلاش بیشتری منسجم‌تر و هوشمندانه‌تر در مناسبت‌های پیش‌رو شرکت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر اینکه در یوم‌الله ۲۲ بهمن در کنار یکدیگر برای محکومیت بیشتر استکبار جهانی و بیعت مجدد با امام و رهبری و حمایت همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی شرکت خواهیم کرد به بیان برنامه‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر سال جاری پرداخت.

وی اعلام کرد: ۲۹۱ پروژه عمرانی با ایجاد حدود دوهزار و ۸۸۰ شغل، کلنگ‌زنی ۴۶ پروژه، یک هزار و ۲۲ پروژه مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، ۹۰ واحد مسکن مهر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر هستند، بعلاوه ارگان‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی نیز پروژه‌هایی را افتتاح، بهر‌ه‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند کرد.

عباسی در پایان ضمن تشریح پروژه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزش، صنعتی، ورزشی، اداری، زیرساختی، کشاورزی، بهداشتی، خدماتی و دامپروری به تبیین تعداد پروژه‌های هر شهرستان به همراه هزینه‌انجام شده پرداخت.

انتهای‌پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۵:۰۰

1 Feb 2020