۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۳۷۹۰
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

بيش از ۵۰۰ برنامه فرهنگي در دهه فجر در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان از آغاز برنامه‌هاي استقبال از دهه فجر در اين شهرستان خبر داد و گفت: درمجموع بيش از 500 برنامه و فعاليت به اين مناسبت در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.
بيش از ۵۰۰ برنامه فرهنگي در دهه فجر در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي بابيان اينکه برنامه‌هاي مختلفي در استقبال از ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان آغازشده است اظهار داشت: در راستاي گرامي داشت چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيش از ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا مي‌شود.

وي آغاز برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف شهرستان فارسان بيان کرد و بیان داشت: اين برنامه در ساعت 9:30 هم‌زمان با لحظه تاريخي ورود امام راحل (ره) به ميهن اسلامي روز شنبه 12 بهمن در سراسر شهرستان فارسان آغاز شد.

يوسفي با اشاره به تشکيل کميته‌هاي مختلف با مشارکت و مسئوليت دستگاه‌هاي مختلف اجرايي و اعلام نام روزهاي مختلف ايام‌الله دهه فجر ادامه داد: جشنواره‌هاي فرهنگي و هنري، برگزاري جشن‌هاي انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاريان، برگزاري همايش‌هاي بصيرت افزايي، جشن جامعه ورزش، جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوري، برگزاري مسابقات ورزشي، مهماني لاله‌ها، نشست‌هاي تخصصي، مراسم ويژه بانوان، برگزاري دعاي ندبه و کميل به همراه جشن پيروزي، جشنواره غذاهاي سنتي، ازجمله برنامه‌هاي اين دهه در سطح شهرستان است.
 
وي، اوج برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر امسال را حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن دانست و به مصادف شدن اين روز با چهلمين روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني اشاره کرد و گفت: 22 بهمن امسال به‌عنوان روز حماسه حضور، عظمت ملت، تکريم سردار دل‌ها تعيين‌شده است و مردم ايران و به‌خصوص شهرستان فارسان در اين روز برگ زرين ديگري از حضور و حمايت خود از نظام اسلامي را ثبت خواهند کرد.
 
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: ازآنجاکه دشمن از اجتماع ما مي‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمايش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوري اسلامي بوده و است و اجتماع ما نمايش پيوند ملت با ولايت بوده و مردم با حضور خود تجديد ميثاق دوباره‌اي با آرمان‌هاي انقلاب دارند.

 یوسفی گفت: راهپيمايي باشکوه 22 بهمن از ميدان امام خميني (ره) فارسان برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۵۸

1 Feb 2020