۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۳۷۸۵
امام جمعه شهرستان بروجن/

حق الناس تنها برای شورای نگهبان نیست/ نماینده ای انتخاب شود که استیضاح را به پول و آپارتمان نفروشد

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: حق الناس تنها برای شورای نگهبان نیست و داوطلبان و مجریان انتخابات هم موظف به رعایت حق الناس هستند.
حق الناس تنها برای شورای نگهبان نیست/ نماینده ای انتخاب شود که استیضاح را به پول و آپارتمان نفروشد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های نماز جمعه شهر بروجن با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب آمد تا ظلم و خفقان را از کشور برده و به اسلام ناب محمدی (ص) عمل شود.
 
وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با حکومت 2500 ساله شاهنشاهی قابل مقایسه نیست، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خدمت به مردم، پابرهنگان و مستضعفان بود.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را دیگر دستاورد بزرگ نظام اسلامی برشمرد و افزود: براساس همین دستاورد است که امروز زیر بار ظلم نرفته و در مقابل آمریکا و استکبار ایستادگی می کنیم.
 
وی پافشاری مردم عراق بر خروج نظامیان آمریکایی، مقاومت مردم بی دفاع یمن در برابر رژیم متحجر سعودی و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل را برگرفته از اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) عنوان کرد که اکنون به سایر جوامع و کشورهای آزادی خواه صادر شده است.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با تأکید بر حق الناس بودن انتخابات، گفت: حق الناس تنها برای شورای نگهبان نیست و داوطلبان و مجریان انتخابات هم موظف به رعایت حق الناس هستند.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق با تقدیر از مواضع شورای نگهبان در برخورد با اقدامات غیرشرعی برخی داوطلبان در تخریب سایر رقبا، افزود: تخریب رقیب انتخاباتی، تهمت و ناسزا یک نوع حق الناس بوده و لازم است اخلاق اسلامی توسط داوطلبان و هواداران رعایت شود.
 
وی با بیان اینکه در قانون اساسی وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حدود و اختیارات تعیین گردیده است، افزود: فردی را به مجلس بفرستید که با وعده و وعید و در مقابل پول و آپارتمان از استضیحاح وزرا شانه خالی نکند.
 
امام جمعه شهر بروجن با تأکید بر اینکه جایگاه اینگونه افراد در مجلس شورای اسلامی نیست، اضافه کرد: مردم به وعده و وعیدهای دروغ توجه نکرده و علاوه بر انتخاب فردی مدیر و کارآمد، به موازین اسلامی و اخلاقی وی نیز توجه ویژه داشته باشند.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق در بخش پایانی خطبه ها با انتقاد از برگزاری اردوی مختلط تیم ملی دو و میدانی صحرانوردی ایران در سالن ورزشی شهدای ورزشکار بروجن، گفت: هدف از انقلاب اسلامی ایران و تقدیم شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دفاع از جان، مال، ناموس و خاک وطن بود.
 
وی با بیان اینکه بی تفاوتی ها در منطقه مسلمان نشین آندلس اسپانیا باعث شد مساجد تبدیل به کلیسا شده و مسلمانان مسیحی شوند، افزود: نگذاریم برخی ها ما را استحاله کرده و شور انقلابی را از دل ما ببرند و ما را نسبت به خون شهدا و انقلاب بی تفاوت کنند.
 
امام جمعه شهر بروجن با انتقاد از فرار رو به جلوی برحی مسئولین در توجیه اشتباه خود، گفت: مسئولیت هرگونه حرکتی ورزشی برعهده متولیان ورزش شهرستان بروجن بوده و باید پاسخگو باشند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۶:۲۸

31 Jan 2020