۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۳۷۸۴
امام جمعه شهر اردل:

طرح مذاکره جدید با آمريکا حرف غلطي است

امام جمعه شهر اردل گفت: درشرايطي که دست آمريکائي هابه خون پاک ترين فرزندان ايران اسلامي آغشته است ومطالبه ملت شريف ايران اسلامي انتقام ازآمريکا است طرح درباره مذاکره با آمريکا حرف درستي نيست اين نشان از بي تدبيري اين مسئولان است.
طرح مذاکره جدید با آمريکا حرف غلطي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به اهميت درک جايگاه ائمه معصومين (ع) و سيره و منش زندگي آنان به فرازهايي از زندگي حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد.

بهرامي اظهار کرد: وفاداري به همسر و پرورش شايسته فرزندان از جمله ابعاد شخصيتي اين بانوي مکرم اسلام است که بايد سرلوحه زندگي امروز همه ما باشد.

وي احترام متقابل در زندگي را رمز ماندگاري زندگي برشمرد و افزود: روحيه محبت توأم با احترام و عزت از جمله ارزش‌هاي خوب اسلامي و ديني است که مي‌تواند صفا و صميميت را در زندگي تقويت کرده و پايه‌هاي زندگي سالم را مستحکم کند.

بهرامي به اهميت صيانت از جايگاه خانواده اشاره کرد و ادامه داد: خانواده سالم زيربناي جامعه سالم است و احترام پدر و مادر به يکديگر در مقابل فرزندان سبب درس‌آموزي فرزندان از والدين شده و در زندگي آينده فرزندان و نوع و نحوه رفتار آنها با همسرشان در آينده تاثير مستقيم دارد.

طرح مذاکره جدید با آمريکا حرف غلطي است
وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه با گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي تصريح کرد: رهبري‌ هوشمندانه امام خميني (ره) و مجاهدت‌هاي ملت غيور ايران منجر به شکل‌گيري انقلاب اسلامي و غلبه بر نظام ستمشاهي شد؛ انقلاب اسلامي فرصتي گرانبها و ارزشمند است که بايد با دقت از آن صيانت کرد.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد: دهه فجر فرصتي براي معرفي دستاوردهاي اصيل انقلاب اسلامي است تا نسل جوان جامعه امروز با مجاهدت‌هاي فراوان نسل انقلاب آشنا شوند و بتوانند وضعيت امروز را با گذشته مقايسه کنند.

وي با انتقاد از برخي مسئولين ساده لوح که همچنان طرح مذاکره با آمريکا را بيان ميکنند افزود: درشرايطي که دست آمريکائي هابه خون پاک ترين فرزندان ايران اسلامي آغشته است ومطالبه ملت شريف ايران اسلامي انتقام ازآمريکا است طرح درباره مذاکره با آمريکا حرف درستي نيست اين نشان از بي تدبيري اين مسئولان است.

بهرامی با بيان اينکه دنبال کردن مذاکرات دشمن را درفشار بيشتر به ملت ما اميدوارتر مي کند افزود: اقدام جنايتکاران آمريکا در شهادت رساندن سردار سليماني که چهره محبوب همه ملت ايران و ساير ملت هاي آزاده جهان بود، به همگان ثابت کرد که آمريکا به دنبال صلح و دوستي با ايران نيست و هدف آن فقط ضربه زدن به انقلاب و ملت ايران است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۶:۴۲

31 Jan 2020