۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۳۷۸۳
امام‌جمعه موقت شهر فارسان

روحيه ضد استکباري ملت ايران در ۲۲ بهمن امسال متجلي‌تر خواهد شد

امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: روحيه ضد استکباري ملت ايران در ۲۲ بهمن امسال متجلي‌تر خواهد شد و ملت ايران همان‌طور که در مراسم تشييع تاريخي شهيد سليماني نشان دادند، در ۲۲ بهمن هم پاسخ زمزمه‌هاي شوم مذاکره با آمريکا را خواهند داد.
روحيه ضد استکباري ملت ايران در ۲۲ بهمن امسال متجلي‌تر خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در خطبه‌هاي اين هفته نماز شهر فارسان، ضمن دعوت خود و ديگر نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به سالروز ۱۲ بهمن و بازگشت حضرت امام خميني (ره) به ايران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: امام (ره) وقتي به ميدان آمد تأکيد مي‌کرد که خدا با ما است و ايستادگي و مقاومت کرد و پيروز شد ازاين‌رو مطمئن باشيد که مقاومت کمر آمريکا را خواهد شکست.

وي افزود: استقبال تاريخي مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت‌زهرا (س) از امام خميني (ره) از زيباترين حماسه‌هاي ملت ايران بود و درنهايت، سخنراني کوبنده امام (ره) در بهشت‌زهرا (س) تير خلاصي بر قلب رژيم منحوس پهلوي بود که آن سخنراني هيچ‌گاه از حافظه تاريخي ملت ايران پاک نخواهد شد.

وي ۱۲ بهمن را يوم‌الله خواند و بيان کردند: دهه فجر انقلاب از مبارک‌ترين روزهاي مردم ايران است که بايد با الهام از مکتب قرآني و اهل‌بيت (ع) و با بهره‌گيري از هدايت‌هاي امام (ره)  و مقام معظم رهبري، ضمن گراميداشت اين روزهاي نوراني، به اين راه مقدس با تمام توان ادامه دهيم.

وي با اشاره به اينکه ۲۲ بهمن امسال با چهلمين روز شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني فرمانده شهيد نيروي قدس سپاه مقارن است، ادامه داد: حال و هواي ۲۲ بهمن معطر به عطر ايثار، مقاومت و شهادت خواهد بود.

وي تصريح کرد: تشييع باشکوه سردار شهيد حاج قاسم سليماني و حضور گسترده مردم در نماز جمعه اخير که به امامت مقام معظم رهبري برگزار شد نمونه‌اي از تأثير مردانگي و غيرت انقلابي و ايمان مردم ايران بود که به‌خوبي به جهانيان ثابت کرد که مردم ايران هميشه حامي و پشتيبان انقلاب بوده و هستند.

وي عنوان داشت: روحيه ضد استکباري ملت ايران و بروز خشم انقلابي آنان عليه آمريکاي جهان خوار در ۲۲ بهمن امسال متجلي‌تر خواهد شد و ملت ايران همان‌طور که در مراسم تشييع تاريخي شهيد سليماني نشان دادند، در ۲۲ بهمن هم پاسخ زمزمه‌هاي شوم مذاکره با آمريکا را خواهند داد.

وي با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمن چشم به ۲ اسفند ۹۸ دوخته است تا نتايج توطئه خود در آبان ماه و تحرکات روزهاي آينده را مشاهده کند. حضور ضعيف و حداقلي مردم در پاي صندوق، دشمنان را اميدوار مي‌کند.

وي افزود: از مردم دشمن‌شناس انتظار مي‌رود، با حضور انبوه و پرشور خود درصحنه انتخابات استحکام نظام و اميدواري نظام را به رخ دشمن مي‌کشند و دشمن جز کوتاه آمدن و قبول شرايط جمهوري اسلامي چاره‌اي ندارد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۶:۴۲

31 Jan 2020